تاثیر میان‌وعده‌های سالم بر رشد بچه‌ها

دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اعلام کرد: دانش‌آموزان باید برای نگه‌داشتن قند خون در حد طبیعی، حتما میان‌وعده سالم استفاده کنند تا فعالیت سیستم عصبی و عملکرد مغز آن‌ها در حد مطلوب باقی بماند. بهترین میان‌وعده‌ها برای دانش‌آموزان لقمه نان و پنیر و گردو، انواع میوه‌ها، سبزیجات تازه (هویج، کاهو و خیار)، میوه‌های خشک (برگه میوه‌ها، کشمش، انجیر و توت خشک)، مغز دانه‌ها (گردو، فندق و بادام)، شیر، بیسکویت‌ها و نان‌های محلی سبوس‌دار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *