سالاد رژیمی سیب زمینی گرم را در شب های سرد امتحان کنید

موادلازم:
سیب زمینی – ۴عدد
نخود فرنگی – یک فنجان یا ۱۵۰ گرم
ساقه بدون برگ کرفس – ۲عدد
روغن زیتون- یک چهارم فنجان
آب لیمو – یک چهارم فنجان
نمک و فلفل – به اندازه لازم
جعفری تازه (خرد شده) – یک قاشق غذاخوری
طرز تهیه:
ابتدا سیب زمینی ها را به صورت مکعب های ۲سانتی متری خرد کنید. بعد ساقه های کرفس را خرد کنید.
سیب زمینی ها را به مدت ۱۲-۱۰ دقیقه در ظرف پر از آب جوش بپزید.
۵ دقیقه مانده به پخته شدن سیب زمینی ها، نخود فرنگی ها را به آب جوش اضافه کنید و بگذارید بپزد.
بعد از این که سیب زمینی و نخود فرنگی پخته شد، آن ها را درون آبکش بریزید تا آب آن برود.
سپس آن ها را با کرفس های خرد شده داخل ظرف مورد نظر بریزید.
در یک کاسه کوچک، ابتدا روغن زیتون و آب لیمو را با هم مخلوط و بعد نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.
مخلوط روغن زیتون و آب لیمو و نمک و فلفل را روی سالاد بریزید و به آرامی هم بزنید.
بعد جعفری خرد شده را به سالاد اضافه کنید.سالاد را به صورت گرم میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *