ستاره پرتغالی خط حمله منچستریونایتد هنوز یک‌سال دیگر با شیاطین‌سرخ قرارداد دارد اما شرایط به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان با اطمینان از حضور ادامه‌دار وی در اولدترافورد صحبت کرد. 
ریو فردیناند در مورد آینده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد صحبت کرده است. 
شرایط منچستریونایتد در فصل جاری به گونه ای است که این تیم شانسی برای کسب جام ندارد و خطر عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز احساس می کند؛ سهمیه ای که اگر به دست نیاید می تواند تاثیر بزرگی روی آینده کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت داشته باشد. با این حال و از نظر ریو فردیناند، رونالدو باید فصل آینده را نیز صرف نظر از نتیجه این فصل در اولدترافورد سپری خواهد کرد. 
به نظرم او منچستریونایتد را ترک نخواهد کرد. این طور فکر می کنم که حتی اگر منچستریونایتد در میان ۴ تیم برتر قرار نگیرد (عدم کسب سهمیه) کریستیانو باید یک فصل دیگر بماند. بله، او می خواهد رقابت کند و عطش سیری ناپذیری برای کسب جام دارد؛ همیشه به این پیروزی ها عادت داشته اما اوضاع همیشه نمی تواند بی نقص پیش برود. او دوره ای فوق العاده را تقریبا در تمام طول دوران حرفه ای خودش گذراند؛ اما طنین انداز نشدن موسیقی لیگ قهرمانان اروپا در یک شب اروپایی ( سه شنبه و چهارشنبه های لیگ قهرمانان) درون سر او … نمی دانم وقتی او موسیقی دیگری را به جای آن بشنود چه فکری خواهد داشت.