ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا از تقابل با کریم بنزما استقبال کرد.
گزاف نیست اگر بگوییم که کریم بنزما به تنهایی بخش زیادی از بار صعود رئال مادرید به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدرنشینی نیز این تیم در لالیگا را به دوش کشیده است. 
ستاره فرانسوی هفته گذشته هت‌تریک برابر پاری‌سن‌ژرمن را مقابل چلسی نیز تکرار کرد تا رئال مادرید در آستانه صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ قرار بگیرد. او همچنین در دیدار برگشت که دو شب پیش در سانتیاگو برنابئو برگزار شد گل دوم و صعودبخش رئال برابر چلسی را به ثمر رساند.
رئال مادرید یک‌شنبه شب در یک بازی سرنوشت‌ساز دیگر به مصاف سویا خواهد رفت و بسیاری معتقد هستند پیروزی ‌برابر این تیم رده سومی می‌تواند تا حدود زیادی قهرمانی تیم کارلو آنچلوتی در لالیگا را قطعی کند. 
اگرچه به دلیل مصدومیت حضور کریم بنزما در دیدار برابر سویا با ابهام روبه‌رو است اما هموطن این بازیکن یعنی ژول کنده از تقابل احتمالی با او استقبال کرده است. مدافع فرانسوی سویا در این‌باره گفت: “بنزما؟ این یک چالش خوب برابر یک مهاجم فوق العاده است که فصل فوق العاده‌ای را سپری می‌کند. من دوست دارم با بهترین مهاجمان روبه‌رو شوم زیرا آنجاست که می‌بینید چه نقاط ضعفی دارید یا واقعاً کجا هستید. من به بهترین شکل ممکن برای این تقابل آماده می‌شوم.”