به نظر می‌رسد طی هفته های آینده جلسه ای بین کریستیانو رونالدو و سرمربی جدید منچستر یونایتد برای تعیین وضعیت آینده فوق ستاره پرتغالی برگزار خواهد شد.
در تابستان گذشته بود که کریستیانو رونالدو بعد از سه فصل حضور در یوونتوس تصمیم به ترک این تیم گرفت. فوق ستاره پرتغالی که از منچسترسیتی پیشنهاد داشت، در چرخشی جالب توجه تصمیم خود را عوض کرد و به منچستریونایتد بازگشت‌‌. رونالدو با امیدهای فراوان به باشگاه محبوب خود بازگشت اما در این فصل اوضاع برای شیاطین سرخ هرگز خوب پیش نرفته است.

اگرچه کریستیانو رونالدو با ۱۸ گل بهترین گلزن منچستر یونایتد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود اما این عملکرد فوق ستاره پرتغالی نیز باعث نشده که شیاطین سرخ وضعیت خوبی در جدول داشته باشند. با وجود پیروزی شب گذشته برابر برنتفورد، منچستریونایتد شانس چندانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد و به نظر می رسد که آنها فصل آینده باید در لیگ اروپا به میدان بروند.
از طرف دیگر طی ماه‌ها و هفته‌های گذشته اخبار متفاوتی در مورد وضعیت آینده رونالدو منتشر شده است. حتی در روزهای اخیر این شایعه مطرح شد که احتمال بازگشت او به رئال مادرید وجود دارد اما بعید به نظر می رسد که باشگاه اسپانیایی چنین ایده ای در ذهن داشته باشد.

در همین راستا فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی درباره شایعات پیرامون آینده رونالدو و احتمال بازگشت او به رئال مادرید اظهارنظر کرده است. رومانو تاکید کرده که کریستیانو در حال حاضر در مرحله تصمیم گیری برای آینده خود نیست، او با اریک تن هاخ جلسه ای خواهد داشت و در هفته های آینده یا شاید ماه آینده تصمیم گیری خواهد کرد.