مدیر رسانه‌ای استقلال نسبت به آنچه تلاش رقیبان برای حاشیه‌سازی و جنگ روانی از سوی رقیبان لقب داده واکنش نشان داد.
محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال در یک پست اینستاگرامی از هواداران آبی‌های پایتخت خواسته تا وارد جنگ روانی رقبا نشوند و اصطلاحا در زمین آنها بازی نکند. واکنشی که احتمالا مربوط به درخواست هواداران استقلال از باشگاه برای پاسخگویی نسبت به صحبت‌هایی مبنی بر رسیدگی مجدد به پرونده بازیکن غیرمجاز گل‌گهر است.
نوری‌فر با انتشار تصویر لوگو باشگاه، در بخش توضیحات پست نوشته است؛
تلاش برخی از رقیبان برای حاشیه‌سازی و جنگ روانی علیه باشگاه استقلال کاملا مشهود است. اما در واکنش چه باید کرد؟
این توقع که باشگاه و مسؤولانش مدام با بیانیه و مصاحبه به جنگ این لشکر بروند، در جهت اهداف طراحان این بازی است. استقلال در شرایط فعلی به تمرکز و آرامش نیاز دارد و رقبا دقیقا به این موضوع آگاه هستند و قصد دارند با جنگ روانی تمرکز استقلال را برهم بزنند.
در این شرایط هیچ نیازی نیست که خبرسازی‌های رقبا در فضای هواداری استقلال وایرال بشود و به راحتی می‌توان این اخبار و اظهار نظرها را نادیده گرفت. فراموش نکنیم که حساسیت و وسواس ما به بازی‌های رسانه‌ای رقبا، انگیزه آنها را برای ادامه این رفتار بیشتر خواهد کرد.
باشگاه به صورت دقیق در حال رصد کردن فضای مجازی و رفتارهای رقیبان است و هر جا که لازم باشد واکنش رسانه‌ای یا حقوقی نشان خواهد داد.
به جای پرداختن به بازی‌های رسانه‌ای رقبا، می‌توان از همین امروز برای حضور پرشور و حمایت از تیم استقلال در مسابقه مهم روز دوشنبه مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی اقدام کرد. سرنوشت قهرمانی در دستان استقلال است و برای رسیدن به این هدف طلایی باید به شدت عاقل و هوشیار بود.