برابوس با معرفی رولزرویس گوست ارتقا یافته خود به آن دسته از تیونرهایی پیوست که خودروهای فوق لوکس بریتانیایی را تیون میکنند. برابوس ۷۰۰ بر اساس نسخه طویلتر گوست توسعه یافته است و از تغییرات بصری و فنی سود میبرد. این خودرو مختص آن دسته از مالکانی است که ظاهر استاندارد و عادی گوست را نمیپسندند.
مشتریان این دسته از خودروها معمولاً خواهان ظاهری با ابهت و ملایم هستند و به همین خاطر برابوس از نظر طراحی ظاهری مثل تیونرهایی همچون منصوری عمل نکرده و کیت بدنه ساده اما گیرایی را در نظر گرفته است.
اسپلیتر جلو، تریم ورودیهای هوا، فریم جلوپنجره، اسپویلر لبهای و دیفیوزر عقب از فیبر کربن هستند و نشانهای رولزرویس نیز جای خود را به لوگوی برابوس دادهاند. در بخش عقب نیز شاهد چهار خروجی اگزوز فیبر کربنی برای سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ هستیم. تمامی تریم های درخشان بدنه با طراح کروم مزین شدهاند تا ظاهری متمایز ایجاد کنند. تکمیل کننده کیت بدنه برابوس ۷۰۰ نیز دیلایت های LED در سپرهای جلو هستند.
اما برجستهترین تغییر ظاهری این گوست تیون شده به رینگهای ۲۲ اینچی برابوس مونوبلاک M پلاتینیم ادیشن مربوط میشود که ظاهر کرومی شادو دارند. طراحی این رینگها ما را به یاد رینگهای فانتوم فیس لیفت میاندازند هرچند اسپرت تر کار شدهاند. برابوس به سیستم تعلیق این خودرو دست نزده است و بنابراین سواری فرش جادویی گوست همچنان احساس میشود.
اما جنبه مهمتر این پروژه به نیروگاه ۱۲ سیلندر توئین توربویی مربوط میشود که افزایش قدرت داشته و خروجی آن به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۵۰ نیوتون متر میرسد. در واقع این خودرو هماکنون قویتر از نسخه مشکی نشان است. نیروی تولیدی نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها فرستاده میشود و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیهای را ایجاد میکند.
اگرچه گوست در حالت استاندارد نیز خودرویی فوق لوکس بوده اما برابوس کابین آن را ارتقا داده است. کابین شاهکار برابوس شامل پوشش چرم سفارشی با دوخت خاص، تریم فیبر کربن روی داشبورد، کنسول مرکزی و رکابهای داخلی نورانی و استراحت گاه دست عقب خواهد بود.
این تیونر مشهور قیمت پکیج تیونینگ خود برای گوست را اعلام نکرده است اما قطعاً مشتریان رولزرویس مشکلی با پرداخت مبالغ بالا نخواهند داشت. سوال مهم این است: آیا شما حاضرید یک رولزرویس گوست صفرکیلومتر را تیون کنید؟