اریک بایناما و استنلی کی‌روش به تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر اضافه شدند تا کار گروهی شاگردان امیرقلعه‌نویی شکل کامل‌تری به خود بگیرد.
یکی از پررنگ‌ترین حواشی فصل گذشته فوتبال ایران حضور اریک بایناما در ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بود. این بازیکن در هفته‌های ابتدایی و در سه مسابقه برابر پیکان، استقلال و درنهایت سپاهان که شاگردان امیرقلعه‌نویی توانستند با دو پیروزی ( پیکان و سپاهان) و یک تساوی ( مقابل استقلال) به کارشان خاتمه بدهند؛ در ترکیب سورمه‌ای پوشان سیرجانی بازی کرد و در ادامه با اعتراض این سه تیم نتایج این سه مسابقه با نتیجه سه بر صفر به سود آنها اعلام شد تا گل‌گهر سقوطی قابل توجه را در جدول رده‌بندی تجربه کند و در حالی که یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشت با حکم کمیته انضباطی به رتبه هشتم رفت و درنهایت هم فصل را در رتبه چهارم تمام کرد.
اریک بایناما اما پس از  جدایی اجباری از گل‌گهر به صورت قرضی به استقلال تاجیکستان رفت و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرد تا مانع اصلی حضور او در لیگ ایران که بازی در سطح اول قاره بود از بین برود و حالا او پس از چند ماه بازگشتی خبرساز به فوتبال ایران داشته و آخرین تمرین گل‌گهر با حضور او برگزار شد.
بایناما فصل گذشته به دلیل قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نتوانست در ترکیب گل‌گهر بازی کند ولی پس از انتقال قرضی به استقلال تاجیکستان و حضور در لیگ قهرمانان آسیا حالا می‌تواند در فصل جدید بدون هیچ مشکل و اما و اگری زیر نظر امیر قلعه‌نویی بازی کند. او یکی از بازیکنان خبرساز لیگ پیش رو خواهد بود.
دیگر غایب بزرگ تمرین روزهای گذشته گل‌گهر استنلی کی‌روش برزیلی بود که این بازیکن نیز پس از پشت سر گذاشتن استراحتی چند هفته‌ای بار دیگر به ایران بازگشته تا دوباره کارش را زیر نظر امیرقلعه نویی آغاز کند.
جالب اینکه سال گذشته پس از جدایی بایناما از گل‌گهر کادر فنی این تیم برای پر کردن جای خالی این بازیکن استنلی کی‌روش را پس از نیم فصل دوری از فوتبال ایران جذب کرد ولی حالا این دو بازیکن در لیگ بیست و دوم در کنار یکدیگر در بخش هجومی بازی خواهند کرد و بی‌شک هر دو و به ویژه بایناما انگیزه‌های زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارند.