ملی‌پوش ایرانی هال‌سیتی حضور ۶۲ دقیقه‌ای مقابل فنرباغچه داشت.
اللهیار صیادمنش که پس از انتقال قرضی به هال سیتی انگلیس، حضورش در این باشگاه را در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲ قطعی کرد و رسما از فنرباغچه ترکیه جدا شد، در یک مسابقه دوستانه برابر تیم سابق خود قرار گرفت و حضور ثابت در زمین داشت.
تیم فوتبال هال سیتی انگلیس در حالی که اللهیار صیادمنش را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۲ یکشنبه شب در ورزشگاه ساکاریا آتاتورک ترکیه به مصاف فنرباغچه رفت و نخستین مسابقه دوستانه پیش‌فصل خود را برگزار کرد.
یاران صیادمنش که در فصل اخیر چمپیونشیپ انگلیس در جایگاه نوزدهم جدول قرار گرفتند و به دنبال نمایش بهتر در دوره جدید این رقابت‌ها هستند، در دیدار تدارکاتی مقابل فنرباغچه ترکیه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند.
ستاره ایرانی هال سیتی که در دور برگشت فصل اخیر چمپیونشیپ انگلیس در ۱۲ بازی به میدان رفته و یک گل به ثمر رساند، در دیدار دوستانه مقابل فنرباغچه ترکیه ۶۲ دقیقه در زمین حضور داشت.
تیم فوتبال هال سیتی پنج روز دیگر در دومین مسابقه دوستانه به مصاف تیم زیر ۲۳ سال برایتون خواهد رفت و سه هفته دیگر نیز نخستین بازی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ چمپیونشیپ انگلیس را مقابل بریستول سیتی برگزار می‌کند.