روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

حدود شش ماه قبل زنی را به عنوان مسافر سوار کردم که مسیر زندگی‌ام را تغییر داد. «محبوبه» در طول مسیر پای درد دل من نشست و در حالی که وانمود می‌کرد دلش برایم می‌سوزد از من پرسید با مسافرکشی درون شهر، چقدر درآمد داری؟ من که نمی‌دانستم با شیطان به گفت‌وگو نشسته‌ام سیر تا پیاز زندگی‌ام را برایش تعریف کردم. او رو به من کرد و گفت: من مدیر یک شرکت مسافرتی  هستم! تو هم اگر دوست داری می‌توانی در شرکت ما با همین خودرو فعالیت کنی و ساعتی ۳۰۰ هزار تومان هم دستمزد بگیری. اگرچه با این پیشنهاد خیلی تعجب کردم، اما به چیزی مشکوک نشدم! فردای آن روز لبخندزنان به نشانی که «محبوبه» داده بود رفتم… ادامه این ماجرا در خبر ذیل آمده است.

*****

چند روز پیش زن جوانی با پلیس یکی از شهرهای استان خوزستان تماس گرفت و خبر از ناپدید شدن مرموز شوهرش داد. او می‌گفت که شوهرش قصد فروش خودروی سانتافه خود را داشته و آخرین بار نیز برای دیدن خریدار از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. جزئیات این ماجرا در ادامه آمده است.

*****

مادری نوزاد پنج روزه اش را برای عمل زیبایی بینی خود به قیمت ۳,۵۰۰ دلار فروخت. برای آگاهی از این ماجرا به خبر ذیل مراجعه کنید.