شرکت اروپایی TrackDays، یکی از برگزارکنندگان رویدادهای اتومبیل‌رانی آماتور در بریتانیا و اتحادیه اروپا است. این شرکت به تازگی از برنامه‌ای به نام Junior Driver رونمایی کرده است. در این برنامه کودکان ۱۰ ساله قادر خواهند بود تا با سوپراسپرت‌های مطرح و دوست داشتنی حال حاضر جهان رانندگی کنند.

در طی برنامه Junior Driver، دو خودرو لامبورگینی گالاردو LP 570 پرفورمانته و فراری ۴۵۸ ایتالیا در اختیار کودکان قرار خواهد داشت. آن‌ها می‌توانند با این خودروها در پیستی به طول شش مایل رانندگی کنند و البته تمامی لحظات رانندگی آن‌ها تحت نظر بزرگترها خواهد بود. این رویداد برای عید پاک در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و متقاضیان با پرداخت مبلغی معادل ۷۹ پوند یا ۱۰۳ دلار، می‌توانند از رانندگی در پیست‌های بریتانیا لذت ببرند.

دن جونز از TrackDays در مورد این برنامه گفت: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم این تجربه را برای بچه‌هایی به ارمغان بیاوریم که احتمالاً هرگز تصور نمی‌کردند که می‌توانند ماشین رویاهایشان را رانندگی کنند. قطعا رانندگی با خودروهای لامبورگینی و فراری، جذاب‌تر از رانندگی با خودروهای معمولی پدر و مادرها خواهد بود. لازم به ذکر است که رانندگی برای کارآموزان در پیست‌های بریتانیا مجاز شمرده شده است.