تیونر پر حاشیه آلمانی منصوری این بار به سراغ فراری F8 اسپایدر رفته تا این مدل را به طور کامل متحول کند.

این دست پرورده جدید منصوری از هر زاویه خیره کننده به نظر می‌رسد و عملا شبیه به هیچ یک از کیت‌های بدنه موجود در بین دیگر تیونرها نیست.

منصوری اینبار بدون تغییر اساسی در پنل‌های مختلف بدنه به استفاده از قطعات فیبرکربنی با تم زرد رنگ بسنده است.

این کیت بدنه برای مدل کوپه یعنی F8 Tributo نیز موجود است.

از مهم‌ترین قطعات می‌توان به اسپیلیتر، دیفیوزر دو بخشی و…اشاره کرد.

اسپویلر عقب و همینطور آینه‌های فیبرکربنی با قطعات آیرودینامیکی از دیگر قطعات است که با این کیت دریافت خواهید کرد.

منصوری سعی کرده تا جای ممکن از قطعات سبک وزن در کیت خود استفاده کند.

در بخش فنی نیز موتور ۳.۹ لیتری دو توربو V8 با افزایش قدرت به ۸۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۹۶۰ نیوتن متر تبدیل به یک موشک سقف تاشو شده است.

این مدل برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۲.۶ ثانیه زمان احتیاج دارد و حداکثر سرعت آن به بیش از ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

همچنین رینگ‌های فابریک نیز حذف شده است و جای خود را به رینگ‌های ۲۲ اینچی در عقب و ۲۱ اینچی در جلو داده است. این رینگ‌ها نیز از طراحی اختصاصی منصوری برخوردار هستند.

با تمامی این تغییرات، بسیاری از افراد این نوع کیت‌های بدنه را دوست ندارند.

منصوری بازارهای مهمی از جمله روسیه و خاورمیانه را برای محصولات خود دارد.

با توجه به جنگ روسیه و خروج گسترده شرکت‌ها از این کشور احتمالا منصوری یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خود را از دست خواهد داد.

منصوری به طور تخصصی کیت‌های بدنه برای فراری، مک لارن، لامبورگینی، مرسدس AMG، رولزرویس و بنتلی تولید می‌کند.

تخصص اصلی منصوری نیز تولید قطعات فیبرکربنی بخش‌های مختلف خودرو است.