در لیست خودروهای بسیار کمیاب می‌توان استون مارتین DBS GT زاگاتو را نیز قرار داد. این خودروساز بریتانیایی تنها ۱۹ دستگاه از این خودرو را تولید می کند و البته یکی از الزامات فروش این خودرو نیز خرید DB4 GT زاگاتو بوده است. DBS GT زاگاتو خودرویی فوق‌العاده منحصربه‌فرد است و البته که خریداران آن ثروت بسیار زیادی دارند زیرا برای انتخاب این دو محصول رقم هنگفت ۶ میلیون پوندی یا حدود ۷.۸ میلیون دلاری پرداخت می‌کنند. اخیراً کانال یوتیوب TFJJ توانسته است با یکی از ۱۹ مدل تولیدی در لندن ملاقات کند. این خودرو یکی از دو نمونه فرمان راست تولیدی است.

DBS GT زاگاتو موردبحث از رنگ بدنه آبی با نام تورمالین سود می‌برد که با رنگ‌های قرمز و طلایی مدل معرفی شده در سال پیش فرسنگ‌ها فاصله دارد. در این ویدئو به خوبی می‌توانید تفاوت‌های DBS GT زاگاتو با DBS سوپرلگرا را تشخیص دهید که شامل تفاوت‌هایی در جلوپنجره نیز هست. همچنین می‌توانیم تریم های بدنه را ببینیم که اکثراً از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

پیشرانه ۱۲ سیلندر این گرندتورر تولید محدود نیز در ویدئو روشن و خودرو وارد نمایندگی استون مارتین در لندن می‌شود. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری توئین توربوی این خودرو برخلاف مدل استاندارد DBS سوپرلگرا قدرت ۷۶۰ اسب بخاری تولید می‌کند. خودروی موردبحث سال پیش با همین رنگ آبی در نوربرگ رینگ رؤیت شد و همان زمان شایعاتی درباره افزایش تولید این خودروی ویژه منتشر شد. البته بریتانیایی‌ها هنوز اخباری درباره ارتباط این گمانه‌زنی‌ها با میزان تولید DBS GT زاگاتو را منتشر نکرده‌اند.