مجموعه جی-پاور حدود ۴۰ سال قبل فعالیت خود را با تیونینگ خودروهای ب ام و آغاز کرد. در سال ۲۰۱۴ سراغ مرسدس های آ ام گ رفت و از ۲۰۱۹ نیز پورشه را در پوشش خدمات تیونینگ خود قرار داد.
چی-پاور اکنون یک فصل جدید شغلی را تجربه می کند و این بار صحبت از لامبورگینی است و جالب آنکه ماجراجویی جدید با شاسی بلند ایتالیایی یعنی اوروس آغاز شده است.
جی-پاور پیشرانه استاندارد اوروس که ۸ سیلندر ۴ لیتری با ۶۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر است را مورد جراحی قرار داده تا اعداد مذکور به ۷۴۰ اسب بخار و ۹۵۰ نیوتن متر افزایش یابند. نکته جالب آنکه جی-پاور این به روزرسانی را تنها با روش نرم افزاری روی اوروس ایجاد کرده و به عبارت دیگر از بستر موجود در حالت کاملا بهینه خروجی می گیرد.
اوروس جی-پاور
اما برای مشتریانی که همچنان تشنه اسب بخار هستند، امکان سفارش بسته اسپرت برای دستیابی به ۷۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر فراهم است. در این مرحله تغییراتی مانند به روزرسانی سیستم اگزوز، مپ و بهبود عملکرد توربو با استفاده از ایرکولرهای بزرگتر نیز اعمال می شود.
جی-پاور در بخش طراحی جزئیات اسپرت برای بدنه نیز بسیار فعال عمل می کند تا سپر جلو، جلوپنجره، دیفیوزر عقب، اسپویلر سقف و… اختصاصی برند خود را نصب کند. رینگ های طرح Y نیز زیبایی نمای جانبی را بیشتر کرده اند.
در فضای کابین، جی-پاور از عناصر نارنجی رنگ به منظور شکل گیری محیطی خاص استفاده کرده است.