این روزها بازسازی یا رستوماد خودروهای کلاسیک رونق زیادی دارد و برخی از آن‌ها واقعاً خیره‌کننده هستند. این شورولت بلیر مدل ۱۹۵۶ یکی از همان خودروها است که می‌توان آن را یک اثر هنری متحرک دانست. این خودرو طی فرایند بازسازی، ارتقاءهای زیادی را تجربه کرده است. رنگ نقره‌ای اسپرت شورلت با تزئینات و سپرهای مات، رینگ‌های آلیاژی و چراغ‌های LED از ویژگی‌های بیرونی این بلیر هستند درحالی‌که در داخل آن‌هم شاهد تودوزی چرمی مارون، آمپرهای دیجیتالی، کنسول مرکزی و آستر سقف سفارشی، سیستم صوتی جدید با رادیویی به سبک قدیمی و دسته‌دندهٔ جدیدی بجای نمونهٔ فابریک روی ستون فرمان هستیم.

اما مثل همهٔ رستومادها، قلب تپندهٔ این خودرو هم تقویت شده است و حالا در سینهٔ آن یک پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری هشت سیلندر LS1 قرار گرفته است. هرچند قدرت این موتور اعلام نشده اما پیشرانهٔ LS1 به‌صورت استاندارد حداقل ۳۰۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. البته این موتور در اینجا اصلاحاتی را تجربه کرده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به تجهیز به هدرزهای سرامیکی، رادیاتور آلومینیومی و دو فن خنک‌کنندهٔ برقی اشاره کرد. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این بلیر همچنین به فرمان و پنجره‌های برقی هم مجهز شده است.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های فنی این شورولت کلاسیک می‌توان به سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع در هر چهارچرخ، ترمزهای دیسکی جدید با کالیپرهای CPP و دیسک‌های سوراخ‌دار و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب اشاره کرد. لاستیک‌هایی که روی این رینگ‌ها قرار گرفته‌اند نیز به ترتیب ۵۵ و ۷۵ میلی‌متر از نمونه‌های استاندارد بلیر پهن‌تر هستند. این کلاسیک رستوماد شدهٔ جذاب آمریکایی اما هرگز خودروی ارزانی نبوده و با قیمت ۲۰۰ هزار دلار فروخته شده است.