تیونینگ و ارتقای خودرویی همچون بی ام و X6 M کامپتیشن یا بسیار خوب از آب در خواهد آمد و یا اینکه اصلاً باب میل نخواهد بود. معمولاً تیونرهایی همچون منصوری در این کار زیاده‌روی می‌کنند درحالی‌که برخی شرکت‌ها از اعمال تغییرات ظاهری متعدد خودداری کرده و تنها روی پرفورمنس تمرکز می‌کنند؛ اما فکر می‌کنیم این بی ام و X6 M کارلکس دیزاین روی یک خط میانه حرکت کرده و نتیجه نیز لذت‌بخش به نظر می‌رسد.

کارلکس دیزاین به خاطر ارتقای قابل‌توجه کابین خودروهای لوکس شناخته می‌شود و به همین خاطر این پروژه را معرفی کرده است. آنچه روی صندلی‌ها، تونل گیربکس، کنسول مرکزی، دسته‌دنده، فرمان و بخش اعظم داشبورد خودنمایی می‌کند چرم نارنجی روشن بوده که طبق گفته کارلکس همان چرم رنگی عرضه شده برای مشتریان محصولات لامبورگینی است. مکمل چرم نارنجی‌رنگ نیز عناصر و دوخت های آبی رنگ به ویژه روی صندلی‌ها هستند. این تیونر همچنین از آلکانترا روی ستون‌ها و پوشش داخلی سقف استفاده کرده تا سوپر شاسی‌بلند بی ام و بیش از پیش لوکس احساس شود. به تمامی این موارد باید تریم فیبر کربن، قطعات آلومینیومی و دکمه‌های پلاستیکی مشکی را نیز اضافه کرد.

البته کارلکس دیزاین روی بدنه X6 M نیز کار کرده و برجسته‌ترین تغییر این بخش کیت بدنه متمایز است که شامل قطعات فیبر کربنی همچون تریم اطراف ورودی‌های هوا، جلوپنجره کلیوی شکل و نمای عقب خواهد بود. این شرکت همچنین اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر لبه‌ای عقب را در نظر می‌گیرد. عناصر نارنجی متنوعی هم دیده می‌شوند که شامل دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه‌ای و اسپلیتر جلو هستند. تمامی این عناصر رنگی تضاد زیبایی با رنگ بدنه آبی تیره ایجاد کرده‌اند. کارلکس تغییری در پرفورمنس این شاسی‌بلند ایجاد نمی‌کند و بنابراین پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی ام و همچنان قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند.