هیوندای کم‌کم به عنوان یکی از رهبران جدید صنعت خودرو در حوزه تولید خودروهای پرفورمنس (عملکردگرا) شکل می‌گیرد. این شرکت کره‌ای اکنون طیف گسترده‌‌ای از خودروهای اسپرت با برند N را در اختیار دارد و در حال آماده شدن برای ورود به بخش عملکرد الکتریکی با مدل‌‌های پیش‌‌نمایش‌شده است.
 
چانگ، مدیرعامل جهانی این برند، اخیرا در جریان یک رویداد معرفی سدان الکتریکی آیونیک ۶ گفت‌وگویی با رسانه‌ها داشت. او اعتراف کرد که پورشه ۹۱۱ برای او بسیار خاص است. تا حدودی می‌‌توانیم شاهد الهام‌‌گیری ۹۱۱ در هیوندای آیونیک ۶ باشیم. در حالی که این دو خودرو مفاهیم بسیار متفاوتی دارند – یکی یک خودروی اسپرت با سوخت احتراقی برای افراد خالص و دیگری یک سدان با باتری است – البته شباهت‌‌هایی نیز بین آنها وجود دارد. درحالی‌که ۹۱۱ از نظر پیشرانه‌ها همه چیز را سنتی نگه می‌دارد، هیوندای قصد دارد با بخش N خود به سمت عصر الکتریکی حرکت کند. چانگ افزود: ما به دنبال خودروهای با کارآیی بالا پایدار هستیم. کانسپت RN۲۲e را می‌توان به‌عنوان یک نسخه عملکردی با برند N از آیونیک ۶مشاهده کرد، در‌حالی‌که N ویژن ۷۴ از هیوندای کوپه ۱۹۷۴ الهام گرفته و بر پیشرانه‌ قدرتمند پیل سوختی هیدروژنی متکی است.