ویژگی‌های استاندارد بی ام و Z ۴ شامل موتور ۲.۰ لیتری توربو ۲۵۵ اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته است.

تویوتا سوپرا ۲۰۲۲: سوپرا یکی از خودروهای اسپرت تویوتا به شمار می آید که علاقمندان خاص به خود را دارد؛ اگر چه این کوپه جدید، در کنار بی ام و Z۴ کانورتیبل ساخته شده است، اما سوپرا کوپه امکانات منحصر به فردی ارائه می‌دهد، حتی اگر دو خودرو از پیشرانه‌های مشابهی استفاده کنند.

این خودرو شامل دو موتور توربوشارژ، یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ۲۵۵ اسب بخاری استاندارد و یک شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری با قدرت ۳۸۲ اسب بخار است؛ هر دو چرخ‌های عقب را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به حرکت در می آورند.

کابین تویوتا راحت تر از کابین بی ام و است؛ سوپرای ۲۰۲۲ همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و فناوری ایمنی است. تویوتا نسخه محدود جدیدی را برای سال ۲۰۲۲ به نام A۹۱-CF معرفی کرده است که مخفف فیبر کربن است. تنها ۶۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد و همه آن‌ها با کیت بدنه فیبر کربنی، اسپویلر عقب، رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی مات و تودوزی داخلی قرمز و مشکی عرضه می‌شوند.

نسخه A۹۱-CF در سه رنگ بیرونی ارائه می‌شود: فانتوم (خاکستری مات)، سفید و زرد نیترو؛ این خودرو دارای امکانات مختلفی مانند صندلی‌های گرم‌کن استاندارد در مدل‌های ۳.۰، طرح داخلی قرمز جدید برای پریمیوم  ۳.۰ و اپل کارپلی تمام صفحه برای کسانی که به سیستم استریوی اختیاری JBL مجهز هستند، است. 

بسته Driver Assist دارای امکانات مختلفی مانند کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور و دستیار حفظ خطوط است؛ تمامی مدل‌های سوپرا با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند. در مسیر آزمایشی، سوپرا نسخه ۳.۰ توانست در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. 

این موضوع باعث شده که این خودرو در برابر خودروهایی چون شورولت کامارو، پورشه کیمن GTS و BMW M۲ Competition رقابت کند.
 
علیرغم پتانسیل عملکردی این خودرو، سیستم تعلیق سوپرا به اندازه کافی برای رانندگی روزانه قابل قبول است. فرمان آن دقیق، وزن مناسب و مستقیم است که باعث شده در طول رانندگی، راننده احساس خوبی داشته باشد.

مدل چهار سیلندر ارزان‌تر، سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۷ ثانیه‌ای را در مسیر آزمایشی ارائه کرد. نمایشگر مرکزی سوپرا یک واحد ۸.۸ اینچی با یک نسخه بسیار سبک از آخرین رابط iDrive BMW است. یک نمایشگر دیجیتال که در واقع از طراحی متمایز در مقایسه با Bimmer برخوردار است ، در سراسر کابین موجود است.

قابلیت ناوبری و اپل کارپلی هر دو در دسترس هستند، اما اتواندروید ارائه نشده است. سیستم صوتی ۱۲ بلندگو JBL اختیاری است، اما انتظار می رود که سیستم صوتی استاندارد ۱۰ بلندگو با توجه به اندازه داخلی سوپرا برای اکثر خریداران کافی باشد.

بی ام و ۲۰۲۲ Z4: این خودرو هندلینگ مناسبی را ارائه می کند و در عین حال موتور قدرتمند توربوشارژ همان نیرویی که یک خودروی اسپرت BMW ارائه می کند را ارائه می دهد؛ بخشی از جذابیت آن در کابین نهفته است که به اندازه کافی راحت است.

همه Z۴‌ها دیفرانسیل عقب هستند و از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند که برای رانندگی اسپرت به خوبی تنظیم شده است؛ Z۴ تنها به عنوان یک کانورتیبل سقف تاشو ارائه می‌شود.

هر Z4 مدل ۲۰۲۲ دارای یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با حالت اسپرت و همچنین حالت دستی است. پدال شیفتر‌های نصب شده روی فرمان نیز استاندارد هستند. برای اولین بار، BMW Z۴ با گیربکس دستی سنتی با پدال کلاچ در دسترس نیست.

SDrive۳۰i مجهز به موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر این برند است که ۲۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در آزمایش، این مدل در ۵.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.

 مدل M۴۰i از یک موتور ۶ سیلندر خطی توئین توربوشارژ ۳۸۲ اسب بخاری بهره می‌برد. این خودرو سواری فوق‌العاده نرم و ظریفی را ارائه می کند و Z۴ را به یک خودروی اسپرت فوق سریع با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها ۳.۸ ثانیه تبدیل می‌کند. این سریعتر از پورشه باکستر اس ۳۵۰ اسب بخاری است.

همانطور که در مورد تمام BMW‌های فعلی دیده می شود، Z۴ دارای یک فضای داخلی بسیار با کیفیت است. در واقع، ممکن است بهترین فضای داخلی را در این کلاس داشته باشد. صندلی‌های آن راحت هستند.

یک صفحه نمایش لمسی عظیم ۱۰.۳ اینچی همراه با ناوبری و ادغام رایگان اپل کارپلی استاندارد است. قابلیت اتواندروید در دسترس نیست. استفاده از آخرین نسخه از سیستم iDrive BMW آسان است و گرافیک واضحی دارد. همچنین می‌توان این سیستم را به طور مستقیم با یک دستگیره و دکمه‌های روی کنسول Z۴ یا با دستورات صوتی کنترل کرد. پورت USB و پخش صدای بلوتوث نیز استاندارد هستند، اگرچه باید برای رادیو ماهواره‌ای SiriusXM هزینه اضافی پرداخت کرد.