در هر سناریوی نرمالی برگزاری مسابقه درگ بین بی ام و M140i و هر محصول مدرن از لامبورگینی فاقد اعتبار خواهد بود اما این خودرویی که مشاهده می‌کنید یک M140i معمولی نیست بلکه قدرتش بیش از دو برابر نسخه استاندارد است! در واقع این هاچبک آلمانی قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را به هر دو اکسل می‌فرستد. شاید نکته احساس‌برانگیزتر به گشتاور ۹۳۰ نیوتون متری‌اش مربوط شود که رقم قابل‌توجهی است.

دانیل Abt که راننده اسبق مسابقات است یک مسابقه درگ بین این سوپر هاچبک و لامبورگینی اوراکان STO برگزار کرده است. اگرچه M140i موردبحث از نظر قدرت و گشتاور برتر از لامبورگینی است اما ۲۰۱ کیلوگرم نیز سنگین‌تر است. از طرف دیگر بی ام و به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است درحالی‌که قدرت پیشرانه ۱۰ سیلندر اوراکان STO به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. تفاوت دیگر به ظاهر هر دو خودرو مربوط می‌شود که اوراکان یک درنده وحشی است درحالی‌که M140i گرگی در لباس میش است. شما با دیدن ظاهر این بی ام و ضرورتاً نخواهید دانست که در بطن آن چه می‌گذرد. در درگ اول بی ام و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹۳ ثانیه را ثبت می‌کند و بیش از نیم ثانیه بهتر از اوراکان STO ظاهر می‌شود.

علیرغم تنفس طبیعی پیشرانه ۵.۲ لیتری لامبورگینی، این سوپرکار از شکست دادن رقیب عاجز می‌ماند. M140i مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۵۵ ثانیه و با سرعت ۲۱۵ کیلومتر در ساعت طی می‌کند درحالی‌که اوراکان برای طی این مسافت به ۱۱.۰۸ ثانیه زمان نیاز دارد و آن را با سرعت ۲۱۲ کیلومتر در ساعت طی می‌کند. دومین تست وضعیت متفاوتی دارد زیرا لانچ کنترل بی ام و درست کار نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود اوراکان پیش بیفتد. M140i در دوئل بعدی انتقام می‌گیرد و لانچ بهتری دارد و برتری را تا انتها حفظ می‌کند. در درگ نهایی هم هاچبک ژرمنی هنوز هم علیرغم استارت ضعیف پیروز می‌شود.

مسابقه در خط مستقیم به‌صورت کامل نشان دهنده قابلیت‌های یک خودرو نیست زیرا اوراکان در پیست قطعاً بهتر خواهد بود. لامبورگینی برای شخم زدن پیچ‌ها طراحی شده است درحالی‌که M140i کلاً هدف دیگری در ذهن دارد.