برای نخستینبار، بهزودی ماسلکار دودر و اسپرت دوج همراه با سقف جمعشونده عرضه میشود. این مدل البته مستقیما توسط شرکت سازنده تولید نخواهد شد و حاصل کار یک گروه تیونینگ خودرو به نام دراپ تاپ کاستومز (Drop Top Customs) خواهد بود که تاییدهی رسمی دوج را کسب کرده است.
از این پس افرادی که دوج چلنجر پیشخرید کرده باشند میتوانند قبل از تحویل خودرو، آپشن کانورتیبل را سفارش دهند. با این شرایط، مبلغ نسبتا زیاد ۲۶ هزار دلار به هزینهی خرید اضافه خواهد شد. درحال حاضر، دوج چلنجر استاندارد (سقف فلزی) با قیمت پایه ۳۳ هزار دلار فروخته میشود. به بیان بهتر، حداقل بودجهی لازم برای دوج چلنجر کانورتیبل، ۵۹ هزار دلار خواهد بود؛ درحالیکه ۴۴ درصد این هزینه مربوط به سقف پارچهای جمعشونده است.
علاقهمندان خرید تنها خودروی کروک دوج، باید حضورا به یکی از نمایندگیهای شرکت سازنده مراجعه و یک دستگاه چارج پیشخرید کنند. نوع پیشرانه و تجهیزات فنی از سری پایه، R/Tو R/T اسکت پک یا SRT هلکت برای سفارش نسخهی کانورتیبل تفاوتی ندارند. هزینهی اضافی به مبلغ ۲۶ هزار دلار، علاوهبر نصب تجهیزات مرتبط با سقف پارچهای جمعشونده؛ شامل ارسال خودرو از محل کارخانهی دوج در برامپتون کانادا تا کارگاه شرکت تیونینگ دراپ تاپ کاستومز فلوریدا آمریکا (با فاصلهی ۲۲۰۰ کیلومتر) و حمل به محل دلخواه مشتری است. با این شرایط، تمام تجهیزات خودرو و قطعات مربوط به سقف جمعشونده، ۵۸ هزار کیلومتر یا سه سال گارانتی دوج خواهند داشت.
شرکت دوج، زمان لازم برای ارسال خودرو، نصب قطعات دراپ تاپ کاستومز و تحویل چلنجر کانورتیبل به مشتری را اعلام نکرده است. اگر قیمت دوج چلنجر SRT هلکت ردآی سوپراستوک را به عنوان یک مدل فول آپشن، در حدود ۹۰ هزار دلار تصور کنیم؛ نسخهی کانورتیبل با قیمت ۱۱۶ هزار دلار به دست مصرفکننده خواهد رسید و رسما، گرانترین محصول استاندارد ساخت دوج خواهد بود.