جیپ رانگلر برقی ماگنتوی ورژن ۲.۰ را عرضه کرد که یک شاسی بلند برقی اما با شتاب و عملکرد ابرخودرو است.
ماگنتوی ۲.۰ گیربکس دستی دارد و قدرت آن ۶۰۰ اسب بخار است.
جیپ های تمام برقی در راهند. حالا این برند از زیرمجموعه استلانتیس بارقه ای از آینده را به نمایش گذاشته است.
جیپ اخیرا از شاسی بلند رنگلر کلاسیکی رونمایی کرد که نیروی خود را به جای سوخت های فسیلی از باتری می گیرد. رانگلر ماگنتوی ۲.۰ همان طور که از نام آن برمی آید، ورژن از نو طراحی شده ی شاسی بلند مفهومی [در حد طراحی که هنوز به تولید انبوه نرسیده] مشابهی است که سال گذشته به نمایش گذاشت.
برند جیپ قرار است خودروی دو دیفرانسیل ۴×۴ و چند خودروی مفهومی دیگر را در رویداد سالانه ی Easter Jeep Safari به نمایش بگذارد که محل گردهمایی آفرودبازان در شهر موآب در ایالات اوتاه است.
با این حال رونمایی ماگنتوی ۲.۰ بیشتر جنبه ارزیابی و پیش نمایش خودرویی را دارد که هنوز به تولید انبوه نرسیده و ممکن است با نظرسنجی هایی که انجام می شود، هنگام تولید انبوه خواست مشتری در آن گنجانده شود.
این خودروی مفهومی قرار است با عملکردی که دارد در مسابقه با ابرخودروهایی مثل لامبورگینی، فراری و مک لارن گرد و خاک نخورد.
در حال حاضر تنها خودروی برقی که شتاب صفر تا صد آن ۲ ثانیه است، خودروی سدان تسلا مدل اس پلاید Model S Plaid است که قیمت آن ۱۳۵,۹۹۰ دلار است. فعلاً عنوان پرشتاب ترین خودروی دنیا از آن تسلا است.
ماگنتو ۲.۰ با ۶۲۵ اسب بخار گتشاور ۸۵۰ پوند-فوت ایجاد می کند و می تواند این حداکثر قدرت را ۱۰ ثانیه حفظ کند. قوی ترین رانگلری که به تولید انبوه رسیده به موتور بنزینی ۸ سیلندر با گنجایش ۶.۴ لیتر مجهز است که ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ پوند-فوت گشتاور دارد.
جیپ رانگلر ماگنتوی برقی سامانه انتقال قدرت ۶سرعته دارد.
اتحاد استلانتیس که جیپ یکی از ۱۴ برند آن به حساب می آید تا سال ۲۰۲۵ قرار است ۳۵ میلیارد دلار روی فناوری های خودروهای برقی سرمایه گذاری کند.