بیشک گل سرسبد محصولات موپار دوج چارجر ۱۹۶۸ بوده است اما اگر به این خودرو یک پیشرانه ۴۲۶ همی، گیربکس ۴ سرعته و طرح رنگی مشکی اضافه کنید یکی از بهترین خودروهای عضلانی تاریخ را خواهید داشت. این چارجر ۱۹۶۸ که مشاهده میکنید توسط MGM کلاسیک کارز در ایلینویز به فروش میرسد و تمامی آپشن های آن برای بردن دل هواداران موپار کافی است. البته به همه این موارد باید انتخابهای درستی را اضافه کنیم که چارجر را به یک خودروی عضلانی عالی تبدیل کردهاند.
ابتدا بیایید نگاهی به زیر کاپوت بیندازیم یعنی جایی که پیشرانه ۸ سیلندر ۷ لیتری همی جا خوش کرده است. این خودرو بهصورت استاندارد با پیشرانه ۴۴۰ از کارخانه خارج شده بود اما پیشرانه در خلال فرایند بازسازی به نمونه ۴۲۶ تغییر داده شده است. پیشرانه ۴۲۶ همی چندین سال پرچمدار پیشرانههای موپار بوده است و قدرت ۴۲۵ اسب بخاری داشته است. البته اخبار زیادی درباره قدرت بیشتر از حد اعلامی نیروگاه آهنین موپار منتشر شده است.
پیشرانه موردبحث با گیربکس ۴ سرعته دستی A833 همکاری میکند و نیرو نیز از طریق دیفرانسیل لغزش محدود و اکسل دانا به چرخ های عقب فرستاده میشود. ترکیب رنگ مشکی در بدنه، کابین و سقف باعث شدهاند این خودرو مخوفتر شود. همچنین یک نوار قرمز جذاب نیز در بخش عقب خودنمایی میکند. تکمیل کننده ظاهر خودرو نیز رینگهای فولادی مگنوم ۵۰۰ هستند.
این خودروی عضلانی و کلاسیک به مدت چهار سال در فرایند بازسازی حضور داشته است تا یکی از بینقصترین چارجرهای کلاسیک چند سال اخیر را شاهد باشیم. ترمزهای قویتر و فرمان هیدرولیک نیز باعث شدهاند خودرویی راحتتر برای جادهها ارائه شود. با قیمت ۱۹۵ هزار دلار این خودرو میتواند حد نهایی خودروی موپار باشد. تنها چیزی که نیاز دارید یک دوست صمیمی است که مالک موستانگ فست بک ۱۹۶۸ سبز رنگ باشد و با یکدیگر به دل جاده بزنید و لذت ببرید…