خودروی GV70 در خط GV80 تولید می شود و اساساً رقیب کادیلاک ۲۰۲۲ CT5 است.
 
کادیلاک CT5: این خودرو هندلینگ خوبی ندارد و جزو خودروهای لوکس به شمار نمی آید، اما نمای بیرونی و پیشرانه‌ آن باعث شده این خودرو بتواند با رقیبانی چون بی ام و سری ۳ و مرسدس بنز کلاس C و جنسیس G۷۰ رقابت کند.

موتور سطح پایه یک توربوشارژ چهار سیلندر است، اما با موتور اختیاری تویین توربو V-۶ همه چیز فرق می کند؛  برای به حداکثر رساندن سرعت و چابکی، تریم سری V مورد استقبال قرار گرفته است.

در داخل، کابین CT۵ جادار و مجهز است، اما کسانی که انتظار مواد با کیفیت و محیطی لوکس را دارند، ممکن است از آن استقبال نکنند. افرادی که به دنبال جدیدترین ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده هستند، این ویژگی های را در این خودرو یافت خواهند کرد، از جمله ویژگی شگفت‌انگیز سوپر کروز رانندگی نیمه خودکار کادیلاک است.
 
این خودرو مجهز به سیستم فناوری رانندگی نیمه خودران سوپر کروز جنرال موتورز است که با دو بسته اختیاری جدید با اقلام لوکس و راحتی در تریم‌های لوکس و اسپرت پرمیوم ارائه می‌شوند. تریم لوکس پایه دارای ویژگی‌های کمک راننده استاندارد بیشتری است مانند نظارت بر نقاط کور و دستیار حفظ خطوط، اما هنوز نمی‌توان آن را با ویژگی پیشرفته سوپر کروز داشت.

مدل‌های مجهز به بسته اختیاری موتور ۳.۰ لیتری توئین توربو V-۶ را در اختیار دارند، در این سیستم دکمه‌های تنظیم صدا و انتخاب در پشته مرکزی در دسترس نیستند، اما پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند اکنون استاندارد است.

کادیلاک برخی از ایرادات داخلی CTS را با این سدان اسپرت جدید اصلاح کرد. یعنی CT۵ یک رابط کاربر پسندتر و طراحی مستقیم را ارائه می‌دهد. مدل‌های لوکس ممتاز با تزئینات چوبی با منافذ باز زیبا موجود هستند که طراحی داخلی را ارتقا می‌دهد.

صندلی عقب جادارتر از صندلی‌های CTS است، اما رقبایی مانند آکورا TLX و ولوو S۶۰ هر دو جادارتر هستند. CT۵ دارای آخرین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی CUE است که بر روی صفحه نمایش لمسی ۱۰.۰ اینچی در مرکز داشبورد نمایش داده می‌شود. ساختار آن بسیار منطقی‌تر از سیستم قدیمی است و برخی از کنترل‌های حساس به لمس را با کنترل‌های فیزیکی تعویض می‌کند.
 
جنسیس G70 : این خودرو را می توان جزو خودروهای لوکس به شمار آورد. نه تنها لذت رانندگی و یک فضای داخلی زیبا را به ارمغان می‌آورد، بلکه کوچکترین سدان جنسیس نیز نمونه‌ای برای قیمت مقرون به صرفه این برند است که چندین هزار دلار ارزان‌تر از رقبای اصلی خود در آلمان است.

G۷۰ پایه دارای یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر است که ۲۵۲ اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب می‌فرستد، تمام چرخ محرک اختیاری است.  این خودرو حدود ۵۰۰ دستگاه با رنگ بدنه سفید مات یا خاکستری و فضای داخلی قرمز تولید شده است.

۳.۳T قدرتمندتر از مزایای دمپر‌های تطبیقی ​​برخوردار است که به راننده امکان می‌دهد در صورت لزوم رانندگی را محکم‌تر کند، اما هر G۷۰ کار قابل توجهی در ارسال اطلاعات به دست راننده انجام می‌دهد. بازخورد فرمان آن دقیق و دلپذیر است، با تلاش قابل تنظیم با جابجایی بین حالت‌های رانندگی چندگانه.

در داخل، G۷۰ مواد با کیفیت، تجربه‌ای لوکس را ارائه می‌دهد. هر G۷۰ دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی استاندارد ۱۰.۳ اینچی است. این سیستم شامل ویژگی‌هایی مانند قابلیت Apple CarPlay و Android Auto است.