اگر بدون داشتن آگاهی درباره پورشه ۹۱۱ توربو S به مشخصات آن نگاه کنید شاید اصلا نتوانید قابلیت های فوق‌العاده آن را تشخیص دهید. البته طرفداران این برند محبوب آلمانی به خوبی می‌دانند که ۹۱۱ توربو S می‌تواند فراتر از آمار و ارقام نشان دهد و یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی دنیا محسوب می‌شود. کار واو به نشان دادن توانایی‌های این سوپر اسپرت علاقه‌مند بوده و به همین خاطر ۹۱۱ توربو S را در برابر نیسان GT-R با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار و یک خودروی رالی کراس الکتریکی با نام Xite ریسینگ نیتو قرار داده است.

در روی کاغذ پورشه کاملاً قافیه را به دو رقیب دیگر می‌بازد. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی تخت با قدرت ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر بوده و نیرو هم از طریق گیربکسی دوکلاچه به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود. نیسان GT-R به لطف پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی کاملاً تیون شده وضعیت بسیار متفاوتی دارد و قدرت و گشتاورش به ۱۱۰۰ اسب بخار و ۱۲۷۰ نیوتون متر می‌رسد. این خودرو نیز چهار چرخ محرک بوده و از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. خودروی رالی کراس هم از چهار پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی ۸۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری استفاده می‌کند.

سه مسابقه درگ از حالت سکون برگزار می‌شود و در مسابقه اول هر سه خودرو به خوبی از زمین کنده می‌شوند اما با افزایش سرعت این خودروی رالی کراس و گودزیلا هستند که شروع به جدا کردن خود از پورشه می‌کنند. نتایج مسابقه دوم کمی متفاوت بوده و ۹۱۱ توربو S با لانچ استثنایی خود می‌تواند Xite را شکست دهد و تنها با فاصله اندکی پشت سر نیسان GT-R قرار گیرد. مسابقه آخر را می‌توان نفس‌گیرترین مسابقه دانست زیرا راننده خودروی رالی کراس توانسته قدرت خود در استارت را به رخ رقبا بکشد. به نظر شما در مسابقه سوم کدام خودرو پیروز میدان لقب می‌گیرد؟ برای دانستن پاسخ این سؤال تماشای ویدئوی بالا را از دست ندهید!

منبع: سایت پدال و کانال یوتیوب کارواو فارسی