برانکوی جدید از هر لحاظ موفقیت بزرگی محسوب می‌شود زیرا این خودرو نه‌تنها در آفرود عالی عمل کرده بلکه تقاضای خرید برای آن آن‌قدر زیاد شده که فورد توان تأمین آن را ندارد. حال یک برانکو کلاسیک مدل ۱۹۷۴ بسیار تمیز برای فروش گذشته و چیزی دارد که هرچقدر هم به فورد پول بدهید نمی‌توانید آن را در برانکوی جدید داشته باشید: یک پیشرانهٔ V8 کایوت متعلق به موستانگ.

هرچند در آگهی فروش قدرت این خودرو اعلام نشده است ولی میدانیم این پیشرانهٔ ۵ لیتری تنفس طبیعی که به‌صورت مجزا توسط فورد به فروش می‌رسد ۴۶۰ اسب بخار قدرت دارد. این یعنی برانکو کلاسیک مذکور حتی از برانکو رپتور جدید هم با ۴۱۸ اسب بخار قدرت قوی‌تر است. یکی دیگر از مزیت‌های این خودرو اندازهٔ بزرگ آن برای کسانی است که می‌خواهند با برانکوی خود وسایل بزرگی را حمل کنند زیرا این خودرو یک برانکو رنجر XLT است که بر اساس فورد F100 ساخته شده است.

این برانکوی کلاسیک که از دو صندلی راحت در جلو، یک صندلی نیمکتی در عقب و فضای بار بزرگی در پشت آن برخوردار است، تقریباً به همان تمیزی و بی‌نقصی زمانی است که از خط تولید خارج شده است. این خودرو که در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بازسازی شده است، به یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک و گیربکس کمکی مجهز است تا نیروی موتور را به هر چهارچرخ برساند. کمک‌فنرهای فاکس، ترمزهای دیسکی ویلوود و رینگ‌های ۱۵ اینچی کلاسیک با لاستیک‌های ۳۳ اینچی گودریچ هم از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

جالب اینکه این برانکو کمی بیش از یک سال پیش با قیمت ۲۱۳ هزار دلار فروخته شد. خودرو در آن زمان تنها ۴ هزار کیلومتر کار کرده بود و تا امروز حدود ۱۱۰۰ کیلومتر به آن رقم اضافه شده است. بالاترین قیمتی که تاکنون برای این خودرو پیشنهاد شده ۸۴ هزار دلار است که هرچند رقم گزافی است ولی با قیمت سال گذشته فاصلهٔ زیادی دارد. این ماشین شاید جذابیت برانکوی امروزی یا نسل اول خود را نداشته باشد اما بازسازی فوق‌العاده، پیشرانهٔ V8 موستانگ و کارکرد بسیار پایین، آن را به گزینهٔ قابل‌توجهی تبدیل کرده‌اند.