درست زمانی که فکر میکردیم آزنوم پالادیوم نمیتواند مضحکتر از این باشد، این شرکت کوچک ایتالیایی یک نمونهٔ خاص از خودروی خود را با پیشرانهای قویتر معرفی کرده است. پالادیوم بر اساس رم ۱۵۰۰ ساخته شده و در نسخهٔ معمولی از پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 تقویتشدهٔ توئین توربو با ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند. این نیرو برای اینکه این سدان-شاسیبلند عظیم را ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را برای آن فراهم کند کافی است.
بااینحال، برای یک خریدار این کافی نبوده و به همین دلیل به آزنوم سفارش تجهیز پالادیوم به نسخهای تقویتشده از پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی را داده است. این اما یک موتور همی عادی نیست و به لطف برخورداری از دو توربوشارژر، ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال نیروی این موتور اما مثل همان ۵.۷ لیتری قبلی توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ صورت میگیرد. آزنوم شتاب این نسخهٔ ۸۵۰ اسب بخاری پالادیوم را اعلام نکرده ولی احتمالاً در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. حداکثر سرعت این نسخه نیز ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
این پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری اما علاوه بر تجهیز به دو توربوشارژر، به اینترکولرهای هوا به آب، پیستونهای فورجکاری شده، شاتونهای فولادی H شکل، انژکتورهای ارتقاءیافته، واشر سرسیلندر اختصاصی و میل بادامک و میللنگ جدید هم مجهز شده است. این موتور همچنین از قابلیت غیرفعالسازی سیلندرها هم برخوردار است و میتواند کل سیلندرهای یک ردیف را خاموش کند.
هرچند از آزنوم پالادیوم ۱۰ دستگاه ساخته میشود اما این تنها نمونه با پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری خواهد بود. همانطور که انتظار میرود، چنین خودروی خاصی هرگز ارزان نخواهد بود و سفارش آن برای خریدار ۱.۵ میلیون دلار آب خورده است.