علاقه‌مندان به‌ خبرهای حادثه‌ای از طرفداران ژانرهای اکشن، جنایی و معمایی هستند و با فیلم‌های جاسوسی هم سیراب می‌شوند. برای همین بعید نیست اسم «لیام نیسن» را شنیده باشید، هنرپیشه‌ای که با فیلم «ربوده شده» آن‌ هم در ۵۵ سالگی، وارد سینمای اکشن شد و چنان درخشید که حالا شمایلی است از قهرمانی خسته، نفس‌بریده و تکرو که یک‌تنه به دل سیاهی و تباهی می‌زند. فیلم «خاطره» جدیدترین اثری است که در ژانر حادثه‌ای، اکشن و جنایی از او اکران شده و بازسازی یک فیلم معروف بلژیکی است. با ما باشید برای معرفی این فیلم.

داستان از چه قراره؟

فیلم درباره یک قاتل اجاره‌ای است که قرارداد تازه‌ای برای کشتن می‌بندد اما لحظه آخر می‌فهمد قربانی یک دختر بچه ۱۳ ساله است. برای همین از کشتن صرف‌نظر می‌کند و فردایش در حالی‌که حافظه‌اش آسیب جدی دیده از خواب بیدار می‌شود و خبر قتل دختر را می‌شنود. حالا سازمانی که او را استخدام کرده بود و با او به مشکل خورده علاوه بر قتل دختر، دنبال قتل خود قاتل هم هست. از طرفی به‌طور همزمان پرونده قتل دختر با ماجراهای مربوط به کودک آزاری، قاچاق جنسی دختران مکزیکی و بی‌عدالتی و فساد اداری گره خورده و یک پلیس با بازی گای پیرس، ستاره فیلم معروف «ممنتو» هم دنبال ماجراست. اتحاد پلیس وظیفه‌شناس و قاتل اجاره‌ای علیه سیستم فاسد آمریکا، داستانی دارک، تلخ و اکشنی خالص را ایجاد می‌کند که همزمان با پخش جهانی و با دوبله اختصاصی می‌توانید از لینک زیر تماشایش کنید.  (لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم یک اکشن ساده و بدون عمق از جنس «جان ویک» و… نیست. در دل بروکراسی فاسد می‌رود، از نقش پول در خریدن سیستم پرقدرت می‌گوید و از مظلومیت مهاجران در آمریکا. بازی لیام نیسن چشم‌نواز است و جای تعجب دارد در ۷۰ سالگی چطور این‌قدر سرحال زدوخورد می‌کند. گای پیرس بازی درونگرای جالبی دارد و شگفتانه فیلم حضور مونیکا بلوچی است که مدت‌هاست در سینما حضور کمرنگی دارد. دوبله اختصاصی فیلم حرفه‌ای است و ممیزی بسیاری کمی دارد که لطمه‌ای به اصل داستان نزده است.

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «بس مارک» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» بس مارک بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

.

.

.

.