روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب  هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

من خانه‌ای در پردیس اجاره کرده بودم و با دخترم زندگی می‌کردم. یک روز شوهرم که در پاکدشت زندگی می‌کرد سراغم آمد و گفت دلش برای دخترمان تنگ شده است و چون خیلی التماس کرد دخترم را به او دادم تا… ادامه ماجرا را در لینک ذیل بخوانید.

*****

نیمه های شب بود که سرنشینان یک دستگاه سمند سفیدرنگ وارد کمین نیروهای انتظامی شدند. آن ها که شماره های پلاک خودرو را با استفاده از دستمال کاغذی تغییر داده بودند، در حالی که قصد داشتند به اموال داخل یک دستگاه پژو ۲۰۶ پارک شده در حاشیه خیابان دستبرد بزنند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند… جزئیات ماجرا را مطالعه کنید.

*****

یکی از روزهای خرداد سال ۹۵ بود که جوانی ۲۸ساله به نام محسن برای هواخوری به پارکی در جنوب تهران رفت. او کارش نظافت برج‌های مسکونی یا تجاری بود و همان لحظه یکی از افرادی که با او کار می‌کرد با موبایلش تماس گرفت. اطلاعات کامل از این خبر را در ادامه بخوانید.