اتحادیه هواداران یونایتد نسبت به تغییرات در راس باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.
اتحادیه هواداران منچستر یونایتد(MUST) اعلام کرد که مالک جدید باشگاه باید مایل به سرمایه‌گذاری هنگفت برای بازگرداندن شکوه این باشگاه باشد. جیم رتکلیف میلیاردر بریتانیایی، پس از آن که ایلان ماسک بنیانگذار تسلا، در توییتر گفت که قصد دارد باشگاه را بخرد،  به خرید یونایتد ابراز علاقه کرده است تا گمانه‌زنی درباره خرید باشگاه یونایتد افزایش یابد.
خانواده آمریکایی گلیزر، مالکان این باشگاه به دلیل نتایج ضعیفی که یونایتد در یکی دو فصل اخیر کسب کرده است تحت فشار هستند زیرا یونایتد پس از دو بازی در فصل جدید در قعر جدول قرار دارد.  
MUST در بیانیه‌ای در توییتر گفت: گمانه‌زنی‌ها در مورد تغییر احتمالی مالکیت یا سرمایه‌گذاران جدید در منچستریونایتد در حال افزایش است.  هواداران خواستار تغییر هستند، البته این تغییر باید تغییر درستی باشد. هر مالک یا سرمایه‌گذار جدید بالقوه باید به فرهنگ، اخلاق و سنت‌های باشگاه متعهد باشد. آن‌ها باید مایل به سرمایه‌گذاری برای بازگرداندن یونایتد به دوران گذشته باشند و این سرمایه‌گذاری باید در زمینه بهبود وضعیت تیم و ورزشگاه خرج شود. 
این گروه افزوده است که یک ساختار مالکیت جدید باید به هواداران احترام بگذارد و هواداران سهام بیش‌تری از این باشگاه در بورس داشته باشند و بتوانند در زمینه مدیریت تیم خود بهتر عمل کنند. 
یونایتد هر دو بازی لیگ را تحت هدایت اریک تن هاخ  سرمربی جدید خود شکست خورده است و روز دوشنبه میزبان رقیب سرسختی چون لیورپول است که اتفاقا این تیم نیز شروع خوبی در لیگ برتر نداشته است و در هر دو دیدار خود در این فصل به تساوی رسیده است و تنها ۲ امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را به دست آورده است.