سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد شاگردان یحیی گل محمدی با نرفتن به اردوی  ترکیه چیزی از دست نداده‌اند.

حمید درخشان در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس می‌گوید: خدا را شکر با توجه به اخباری که از تیم به گوش می‌رسد اوضاع خوبی بر تیم حاکم است. در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کردند ولی درعین‌حال هنوز نتوانسته‌اند یک مهاجم شش‌دانگ و حرفه‌ای که چارچوب شناس باشد جذب نکردند و این برای تیمی مثل پرسپولیس نقطه‌ضعف به‌حساب می‌آید.
درخشان در ادامه می‌گوید این موضوع شوخی‌بردار نیست فصل قبل از این ناحیه خیلی ضربه خوردیم. برای همین حداقل باید حتماً یک مهاجم خوب جذب کنند. پرسپولیس همیشه مهاجمان بزرگی داشته و یک پای آقای گلی بوده‌اند.
درخشان در ادامه به حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل اشاره می‌کند و می‌گوید: این دو نفر بازیکنان خوبی هستند ولی فصل گذشته پر نوسان ظاهر شدند. برای همین باید یک مهاجم خارجی طراز اول جذب کنند تا در بازی‌ها یک مکمل خوب برای مهاجم ایرانی باشد. البته باید این را هم اضافه کنم که مهاجم باید زودتر جذب شود تا در تمرینات با تیم و سایر بازیکنان هماهنگ شود.
درخشان در ادامه به اردوی ترکیه و اینکه این اردو لغو شده می‌گوید : به نظر من در وهله اول این مربی است که تشخیص می‌دهد که اردوی تیم کجا برگزار شود. حال در این خصوص من هم شنیدم که اردوی ترکیه لغو شده است. من فکر می‌کنم با این اوضاع دلار و هزینه‌های هنگفت پرسپولیس از نرفتن ضرر نخواهد کرد. پرسپولیس همین‌جا در ایران و بهترین مکان‌ها می‌تواند اردو برگزار کند خصوصاً اینکه من شنیدم چند بازی تدارکاتی خوب هم با تیم‌های لیگ برتری دارد . تیم‌های لیگ برتری با تمام قوا جلوی پرسپولیس بازی می‌کنند و برایشان مهم است که به پرسپولیس نبازند و همین باعث می‌شود که شاهدبازی‌های تدارکاتی خوبی باشیم. از سوی دیگر من عقیده دارم این پولی که قرار بود برای ترکیه هزینه شود می‌تواند برای پرداخت پول بازیکنان و یا حتی برای آکادمی باشگاه و کارهای مهم‌تر هزینه شود.
درخشان در ادامه در مورد دستیار برزیل یحیی گل محمدی در باشگاه گفت: در این خصوص یحیی باید صحبت کند. چون با شناخت از این مربی او را به ایران دعوت کرده تا با او کمک کند. من امیدوارم او بتواند به یحیی و پرسپولیس کمک کند. پرسپولیس باید امسال قهرمانی را از استقلال پس بگیرد و برای همین کار سختی در ادامه رقابت‌ها خواهد داشت.
درخشان در خصوص اینکه چه شد بعد نگه‌داشتن سایپا در لیگ یک به کارش در این تیم ادامه نداد گفت: حتماً نظر مدیران باشگاه این بوده که با مربی دیگری بهتر می‌توانند نتیجه بگیرند. من برنامه‌ام را به مدیران دادم و آن‌ها به این نظر رسیدن که با من کار کنند. درواقع باید گفت صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
درخشان در پایان به موضوع دراگان اسکوچیچ اشاره کرد و گفت: متأسفانه ماندن اسکوچیچ جنجالی شد. یک گروه برای اینکه به هدف و مقصود خود که همان برگرداندن کی روش بود در رسانه‌ها و خصوصاً فضای مجازی هرج‌ومرج به راه انداختند و درنهایت هم شکست خوردند. متأسفانه این دسته آرامش تیم ملی را به خاطر اهداف خود بر هم زدند. من نمی‌دانم یک مربی دیگر می‌خواست در این ۴ ماه که فقط یک اردو باقی‌مانده معجزه کند. باید به این دسته از آدم‌ها گفت تیم ملی با رفتن اسکوچیچ و حضور یک مربی دیگر نه‌تنها فنی موفق نمی‌شد بلکه یک‌بار مالی دیگر به فدراسیون اضافه می‌شد چون باید هم تاوان اسکوچیچ را می‌داد و هم اینکه پول مربی جدید را پرداخت می‌کردند. من اسم این موضوع را در آستانه جام جهانی خودزنی می‌گذارم. خودمان به دست خودمان بین بازیکنان دودستگی به وجود آوردیم و آرامش سرمربی و بازیکنان را برهم زدیم.