امشب در چارچوب دور رفت یک چهارم، بایرن مونیخ میهمان ویارئال خواهد بود.
امشب در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ویارئال در خانه میزبان بایرن مونیخ است.
بایرن مونیخ در دور گذشته سالزبورگ را با نتیجه ۷ بر یک در هم کوبید و انتظار دارد در این مسابقه نیز مقابل ویارئال به بردی پرگل دست یابد.
جوردن مایسل، خبرنگار یوفا در خصوص وضعیت بایرن مونیخ نوشت: بایرن در آستانه دهمین قهرمانی متوالی است و آنها چیزی فراتر از یک قهرمانی در بوندسلیگا می‌خواهند. ارزیابی عملکرد آنان با کیفیت تیم در لیگ قهرمانان اروپا مشخص می‌شود و به همین علت، بایرن تمام توان خود را می‌گذارد تا بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.
ناگلزمان در خصوص این بازی گفت: ویارئال مدافع عنوان قهرمانی در لیگ اروپاست. آنها بسیار تیم با تجربه‌ای هستند و سبک بازی منحصربفردی دارند. اینکه یوونتوس را ۳ بر صفر شکست دادند، چیز کمی نیست. ما برای صعود تلاش خواهیم کرد.
ویارئال در دور قبل یک شگفتی بزرگ رقم زد و توانست یوونتوس را در تورین با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و راهی ۸ تیم پایانی اروپا شود.
این تیم البته در لالیگا اوضاع مناسبی ندارد و اکنون در رده هفتم جای گرفته است. ویارئال در ۶ بازی اخیر خود آمار ۳ برد و ۳ شکست را به ثبت رسانده و نشان داده که چقدر پر افت و خیز است.
گراهام هانتر، خبرنگار ویارئال در خصوص این بازی گفت: امری در نشست خبری پیش از بازی با بایرن از امیدواری صحبت کرد و مدعی شد که تیمش شانس شکست بایرن را دارد. آنها سال گذشته یک شاهکار رقم زدند و قهرمان لیگ اروپا شدند. امسال پس از ۱۳ سال در لیگ قهرمانان اروپا به جمع ۸ تیم رسیدند ، پس چرا به آنها امید نداشته باشیم؟
جرارد مورنو از مصدومیت بازگشته و مشخصاً بزرگترین سلاح امری در دیدار مقابل بایرن مونیخ محسوب می‌شود.
ترکیب های احتمالی ویارئال و بایرن مونیخ به شرح زیر است:
ویارئال: رولی – فویس – آلبیول – پائو تورس – پدرازا – تریگروس – کاپو – پارخو – لوسلسو – مورنو – دانجوما
بایرن مونیخ: نویر – پاوار – سوله – اوپامکانو – هرناندز – کیمیش – گورتزگا – سانه – مولر – کومان و لواندوفسکی