پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران نگران نباشند استقلال اگر چارچوب فعلی خود را حفظ کند و مانند فصل گذشته هم خوب پشتیبانی شود، هیچ دلیلی وجود ندارد که دوباره قهرمان نشود.
بهتاش فریبا درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز به مجیدی بابت قهرمانی امسال و همچنین رکوردهایی که همراه با استقلال در لیگ بر جای گذاشت، خسته نباشید می‌گویم و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. هر کسی حق دارد برای آینده خودش بهترین تصمیم را بگیرد زیرا در فوتبال حرفه‌ای امروز این رفت و آمدها بسیار عادی است، اما هیچ اسمی بزرگتر از استقلال نیست و نام‌های خیلی بزرگی مانند مرحوم حجازی و همچنین مرحوم پورحیدری از این تیم جدا شدند، اما باز هم استقلال سر جای خودش ماند.
وی افزود: این اتفاقی است که روزی باید رخ می‌داد، اما معتقدم کار امسال بسیار سخت و دشوار است زیرا حتی اگر خود فرهاد هم می‌ماند شاید نتیجه امسال تکرار نمی‌شد. به نظرم شرایط قهرمان شدن امسال استقلال باتوجه به عوامل مختلفی از جمله پشتیبانی درست و منطقی از طرف هیئت مدیره و مدیرعامل صورت گرفت. سال‌ها شاهد درگیری‌ها و حواشی زیاد بین کادرفنی و مجموعه مدیریتی بودیم، اما امسال همه چیز سر جای خودش بود. کادرفنی کار خودش را می‌کرد و مدیریت باشگاه هم در شرح وظایف تیم دخالتی نداشت و بازیکنان هم شرح وظایف خودشان را در زمین اجرا می‌کردند. این حمایت و پشتیبانی یکی از دلایل اصلی قهرمانی استقلال بود به طوری که حتی خود فرهاد نیز به آن اذعان داشت.
پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: با این شرایطی که فصل گذشته در استقلال بود اگر بهترین مربی دنیا هم بیاید باز هم کار سخت است. من امیدوارم استقلال مربی درجه یک خارجی بیاورد که هواداران حداقل ناراحتی رفتن فرهاد را فراموش کنند. صحبت از استراماچونی است که به نظرم او مورد وثوق هواداران است و محبوبیت زیادی بین هواداران دارد، اما به نظر می‌رسد آمدن استرا دور از ذهن است. امیدوارم هر چه زودتر مدیریت دنبال یک مربی خوب باشد تا پس از این اتفاق مانند فصل گذشته مربی جدید بتواند بازیکنی را که مدنظر دارد خودش انتخاب کند و بیاورد.
فریبا در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اتفاق کنونی مربوط به این مسئله است که باشگاه قرارداد بازیکنانی که تمام شده را تمدید کند. اگر سرمربی مشخص باشد بدون شک کادرفنی راحت‌تر می‌تواند بازیکن خود را انتخاب کند. اگر تصمیم روی جذب گزینه ایرانی باشد قلعه‌نویی و منصوریان تیم دارند. مربیان دیگر استقلالی لیگ مانند رحمتی و عنایتی هم تجربه آنچنانی برای حضور در استقلال ندارند و امیدوارم در سالیان آینده به این امر مهم برسند. تنها کسی که می‌ماند نکونام است که به نظرم گزینه خوبی است. زیرا تجارب بالایی از حیث بازیگری در اسپانیا و همچنین مربیگری در ایران برخوردار است. هواداران نگران نباشند استقلال اگر چارچوب فعلی خود را حفظ کند و مانند فصل گذشته هم خوب پشتیبانی شود، هیچ دلیلی وجود ندارد که دوباره قهرمان نشود.