روزنامه الشرق قطر در گزارشی به امیدهای الغرافه برای پیروزی برابر فولاد و صعود به دور بعدی پرداخته است.
 دو تیم فولاد و الغرافه بامداد فردا و در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. شاگردان نکونام که با ۸ امتیاز صدرنشین گروه هستند، در پی کسب پیروزی و برداشتن یک گام بزرگ به سمت صعود به دور بعدی این پیکارها هستند.
روزنامه الشرق قطر در مطلبی به دیدار دو تیم اشاره کرده و نوشته است که الغرافه برای زنده نگه داشتن امیدهایش جهت صعود به دور بعد، نیازمند کسب پیروزی است.
در گزارش الشرق آمده است: تیم الغرافه امشب در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فولاد ایران می رود. ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل میزبان این دیدار است. تقابل دو تیم بسیار مهم خواهد بود و فولاد و الغرافه علاقه ای به کسب تساوی ندارند.
اگر یوزپلنگ‌های بخواهند به بودن در کورس رقابت‌ها ادامه دهند، هنوز درها برای آنها باز است و این فرصت همچنان برای الغرافه وجود دارد تا به آرزوی خود برسند و سه امتیاز دیدار امروز برابر فولاد ایران را کسب کنند.
هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. اگر اراده، جاه طلبی و اراده قوی وجود داشته باشد، روحیه و اشتیاق بازیکن را شعله ور می کند و به آنها انگیزه می دهد تا سطح عالی را ارائه دهند. نکته مهم تمرکز در طول بازی و استفاده از فرصت ها و از دست ندادن آنها به خصوص موقعیت های مقابل دروازه است.
تیم های شرکت کننده در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده شامل تیم فولاد ایران، شباب الاهلی دبی امارات، الغرافه و تیم آهال ترکمنستان است که تمامی تیم ها از نظر فنی تقریبا به هم نزدیک هستند.
فرصت بسیار خوبی مهیا است و امید زیادی برای پلنگ های الغرافه وجود دارد، بنابراین کادرفنی باید اعتماد به نفس را در بازیکنان پرورش دهند و بر پیروزی پافشاری کنند که امید آنها برای ادامه راه و کسب نتایج پیروزمندانه وجود دارد.