مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحاتی را در خصوص هم اندیشی تبلیغات محیطی ارائه کرد.
محمدرضا ساکت در خصوص جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان سازمان لیگ برای موضوع تبلیغات محیطی، اظهار داشت: برگزاری این جلسه اقدام بسیار خوبی بود که خوشبختانه انجام شد. اکثریت مدیران عامل محترم راسا حضور داشتند که جای تقدیر و تشکر از همه آن‌ها دارد.
وی افزود: این تدبیر خوبی بود که مباحث مربوط به تبلیغات به طور جامع و فراگیر مورد بررسی قرار بگیرد. از زحمات حیدربهاروند در طول خدمت تقدیر و تشکر شد. من هم از او تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم در مسیر جدید که دوستان دارند موفق باشند. گزارش روشن و شفافی از تمام چند سال گذشته تبلیغات محیطی ارائه شد. بعضی از درآمدها وصول نشد که سازمان لیگ به طور جدی دنبال می‌کند. از کشوری‌فر و درودگر تشکر می‌کنم. قبل از این هم بهاروند بخشی را پیگیری کرده بود که به نتیجه رسیده است.
مدیرعامل سپاهان عنوان کرد: آنچه در مسیر جدید مطرح است، شکل‌ها و برنامه‌های پیشنهادی مختلف مورد بررسی قرار گرفت. قرار شد این برنامه‌های جدید مورد ارزیابی‌های همه جانبه قرار بگیرد و راهکار سال جدید باشد. اطلاع رسانی آن بر عهده دوستان در سازمان لیگ است و مصوبات را حتما اعلام می‌کنند. نفس تشکیل جلسه حرکتی بسیار اساسی بود. ضرورت دارد مدیران ارشد باشگاه‌های لیگ برتر به صورت متناوب و منظم تر و با فاصله‌های کمتری برای مسائل مختلف ورزشی، حقوقی و مالی دور هم جمع شوند و ابعاد موضوع را بررسی کنند.
ساکت گفت: یک نگاه بلندی را سازمان لیگ در سیاست‌گذاری‌هایش مطرح کرد، به عنوان برگزاری دوره‌های آموزش فراگیر بازاریابی ورزشی با استفاده از اساتید داخلی و بین المللی که اقدام بسیار خوبی است. اقدامی که در ارتباط با تشکیل واحدهای بازاریابی در هیات‌های فوتبال استان‌ها مورد توجه قرار گرفته هم نگاه بسیار اساسی بود. آنچه مورد تاکید باشگاه‌ها است این است که چند موضوع از چند سال گذشته را سازمان لیگ با جدیت پیگیری کند. این اتفاق قبلا شروع شده و ان‌شاالله با جدیت پیگیری می‌شود. در سال جدید هم سیاست گذاری‌های جدید و مزایده‌هایی را مطرح کردند. طبیعتا ابعاد موضوع و مصوبات نهایی را سازمان لیگ مطرح می‌کنند. امیدوارم این جلسات استمرار داشته باشد.