باشگاه بایرن مونخ با سرژ گنابری برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۶ و دستمزدی ۱۹ میلیون یورویی ناخالص در سال به توافق دست یافت.
در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی سرژ گنابری و انتقال او به تیم‌هایی چون رئال مادرید یا آرسنال منتشر شده بود. اما ساعتی قبل باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد سرژ گنابری، ستاره آلمانی و جوان بایرن مونیخ قرارداد خود را به‌مدت سه فصل و تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرده است.
سرژ گنابری گفت: “در روزهای اخیر خیلی فکر کردم که در چند سال آینده به‌عنوان بازیکن چه اهدافی دارم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم در بایرن مونیخ بمانم و دوباره اینجا همه عناوین، به خصوص لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست بیاورم و این‌بار با طرفداران بایرن مونیخ جشن بگیریم. 
ماندن در اینجا برایم خاص و ویژه است، زیرا من می‌توانم اینجا با دوستانم در بالاترین سطح بازی کنم. مطمئنا چنین چیزی را در هیچ باشگاه دیگری تجربه نمی‌کنم. من می‌خواهم دوباره در اینجا لحظات عالی را تجربه کنم، نه در تیم دیگری. 
حسن صالح حمیدزیچ نیز در این‌رابطه گفت: “خوشحالیم که سرژ گنابری قراردادش را با بایرن تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. سرژ به یکی از چهره‌های مهم بایرن تبدیل شده، او ملی‌پوشی آلمانی است و هنوز همه پتانسیل خود را کامل نشان نداده است. همان‌طور که مذاکرات خوب و توام با اعتماد دو طرفه با این بازیکن و مدیر برنامه‌اش ثابت کرد، گنابری هویت باشگاه را به‌خوبی می‌شناسد. او هسته اصلی تیم ما بوده، تاکنون اهداف زیادی برای باشگاه به ارمغان آورده و این اتفاق در آینده نیز رخ خواهد داد. سرژ گنابری همچنان بازیکن مهمی برای بایرن مونیخ بود.”