آلمان با تساوی یک بر یک مقابل مجارستان شانس صعود به صدر جدول گروه سوم لیگ ملت‌های اروپا را از دست داد.
تیم ملی آلمان لیگ ملت های اروپا ۲۰۲۲ را با دو مساوی مقابل فینالیست های یورو ۲۰۲۱ شروع کرد. این تیم برای حفظ شانس صعود به دنبال هر سه امتیاز بازی امشب مقابل مجارستان بود؛ دیداری که از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه پوشکاش مجارستان شروع شد. میزبان در بازی اول انگلیس را برده و در گام دوم از ایتالیا شکست خورده بود تا با ۳ امتیاز در رده دوم جدول حضور داشته باشد. 
مجارستان بازی را بهتر از حریف نامدار خود شروع کرد و در دقیقه ۶ به گل رسید. روی یک ارسال از سمت راست توسط فیولا، سالای با ضربه سری خطرناک دروازه آلمان را هدف گرفت ولی نویر توپ را دور کرد؛ دروازه بان آلمان اما مقابل ریباند این ضربه که شوتی از جانب ناگی بود نتوانست واکنشی نشان دهد و دروازه اش باز شد. 
آلمان تنها به سه دقیقه زمان برای جبران گل خورده نیاز داشت. شلاتربک با یک ارسال بلند و دقیق توپ را به عمق دفاع مجارستان فرستاد و هافمن به خوبی این پاس را پس از کنترل و دریبل همزمان دروازه بان، به گل تساوی ژرمن ها تبدیل کرد. 
در شرایطی که اگر درخشش نویر نبود، آلمان پیش از زدن گل تساوی، گل دوم را دریافت می کرد، بازی بعد از گل هافمن به تعادل کشیده شد و دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند.
هر دو تیم در نیمه دوم موقعیت هایی داشتند که هافمن برای آلمان چند مورد را از دست داد، در حالی که مارتین آدام دو ضربه سر از فاصله نزدیک را برای مجارستان دست داد. به این ترتیب بود که تساوی نتیجه عادلانه ای برای دو طرف به حساب می آمد و هر دو را راضی از زمین خارج کرد. با این نتیجه مجارستان با ۴ امتیاز، دومی خود را حفظ کرد و آلمان با ۳ امتیاز و بالاتر از انگلیس در رده سوم گروه سوم قرار گرفت.