علیرضا بیرانوند بعد از گل سردار آزمون شاد گل خطرناکی انجام داد
در زمان شادی گل تیم ملی ایران در بازی برابر تیم ملی فوتبال لبنان، یک اتفاق عجیب رخ داد و بیرانوند در تکمیل حلقه شادی بازیکنان تیم، با پرشب بلند روی گردن مجید حسینی فرود آمد.
برخی به این موضوع اشاره کردند، برخی گفتند که نور اللهی به او تذکر داده است، اما فارغ از آنچه رخ داده و عنوان شده است، مروراین صحنه با جزئیات پزشکی آن است.
بیرانوند، سر حسینی را ستون کرد و روی گردن او فرود آمد، صحنه ای که در صورت عدم امادگی بدنی حسینی و مثلا قرار نداشتن حسینی در شرایط پایدار می توانست منجر به پدید آمدن یک مصدومیت فوق العاده خطرناک برای بازیکن تیم ملی کشورمان شود.
هرچند بیرانوند در آن صحنه در هنگام شادی از خود بی خود شد اما عدم رعایت او و دیگران در صحنه های مشابه می تواند منجر به یک اتفاق تلخ شود، برای اولین بار ممکن بود یک مصدومیت شدید در ناحیه مهره های گردن برای بازیکنی در هنگام شادی رخ دهد! این موقعیت می تواند حتی گاهی منجر به آسیب نخاعی شود، اتفاقات بسیار زیادی که در زمینه مسائل توانبخشی و درمان بیماران ارتوپدیک وجود دارد نشان می دهد که حتی در صحنه های ساده تر، پدیده های خطرناک و غیر قبال جبرانی خلق کرده است.
خداراشکر که در این صحنه اتفاق خاصی رخ نداد اما اگر خدای ناکرده اتفاقی هم رخ می داد، آن وقت شادی بیرانوند بدترین شادی گل در تاریخ فوتبالمان می شد.