تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.
این دیدار هم‌اکنون درحال برگزاری است.
تا دقیقه ۶۵
پرسپولیس ۰

***
فولاد ۰

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولیسانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیل‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی.
ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، مجید علیاری، حمید بوحمدان،‌ ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد آبشک، احسان پهلوان، وریا غفوری، عارف آغاسی و سعید آقایی.

دقایق حساس:
دقیقه ۹: حرکت ترکیبی و تمرین شده بازیکنان پرسپولیس با علیرضا بیرانوند از دروازه شروع شد و با دو لمس توپ و ضربه مهدی ترابی در موقعیت تک به تک توپ به تیرک دروازه فولاد به پایان رسید. در برگشت هم بازیکنان فولاد توپ را دور کردند.
دقیقه ۱۸: ضربه آبشک از فاصله تقریباً سی متری به آرامی در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.
دقیقه ۳۵: حرکت انفرادی سروش رفیعی منجر به خطا چسبیده به محوطه جریمه شد اما ضربه ایستگاهی مهدی ترابی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۸: فرار مهدی ترابی از جناح چپ با ورود به محوطه جریمه و ارسال او همراه بود اما ضربه نعمتی به آرامی در اختیار کنت قرار گرفت.
دقیقه ۴۰: پاس پشت مدافعان به مجید علیاری در موقعیت تک به تک رسید اما این بازیکن در مقابل علیرضا بیرانوند ناکام بود.
دقیقه ۶۳: ضربه مهدی ترابی از نزدیکی های محوطه جریمه فولاد به سمت دروازه این تیم با واکنش خوب کریستوفر کنت از محوطه دور شد.