مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امروز لیگ به پایان خواهد رسید و پس از آن می‌توانیم برای فصل بعد برنامه‌ریزی کنیم. تمرکزمان روی بازی با سپاهان است تا مسابقات را با پیروزی به اتمام برسانیم.
محمد نوازی با اشاره به بازی عصر امروز آلومینیوم اراک مقابل سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت: امروز لیگ برتر به پایان خواهد رسید و به دنبال این هستیم تا با بهترین نتیجه و خاطره، فصل را به پایان برسانیم.
وی افزود: به‌طور حتم بازی سختی برابر سپاهان پیش رو داریم، چراکه آنها رقیب قدرتمندی هستند که فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارند.
مربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: اگرچه آلومینیوم اراک در خانه حریف بازی دارد اما به دنبال این است تا به پیروزی رسیده و جایگاهمان را در جدول رده‌بندی ارتقا بخشیم.
نوازی تصریح کرد: آلومینیوم از انگیزه کافی برای این مسابقه برخوردار است، آنچه تیم ما را متمایز می‌کند حس مبارزه‌طلبی و برتری تا آخرین روز لیگ برتر است. در هر بازی که پا به زمین مسابقه می‌گذاریم اول می‌خواهیم از بازی خوبمان لذت ببریم بعد به نتیجه مطلوب برسیم.
بازیکن اسبق استقلال درباره قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی استقلال را در لیگ برتر تبریک می‌گویم. این تیم شایسته قهرمانی بود و به تمام هواداران استقلال بابت این افتخار شیرین و مهم تبریک می‌گویم.