کاپیتان جدید استقلال با انگیزه بالا کارش را برای مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهد؛ او تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و آماده اولین کلین‌شیت فصل است.
سیدحسین حسینی فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت؛ او سال گذشته در ۲۶ مسابقه پیراهن استقلال را برتن کرد ودر ۱۸ مسابقه موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا رکوردهای متعدد دروازه‌بانی در تاریخ لیگ برتر را جابه جا کند. حسینی ضمن دریافت دستکش طلای لیگ برتر بیست و یکم به تیم ملی نیز دعوت شد و حالا با روحیه بالا خودش را برای نبردهای سخت فصل جدید و ادامه موفقیت‌های گذشته آماده می‌کند.
وجه تمایز حسینی نسبت به فصل گذشته این است که در غیاب وریا غفوری او کاپیتان اول استقلال نیز محسوب می‌شود. سیدحسین که حالا به عنوان باتجربه ترین بازیکن آبی‌ها ارتباط صمیمانه ای را نیز با ریکاردو ساپینتو برقرار کرده در تمرینات استقلال هم آمادگی بالای خود را به رخ کشیده است.
حسینی در اردوی ترکیه یکی از بهترین‌های استقلال بود و حالا که تمرینات آبی ها در تهران دنبال می‌شود، با روحیه بالا نقشی مهم را در بین بازیکنان دیگر ایفا می‌کند. او دست راست ساپینتو داخل مستطیل سبز است و البته که علاوه بر ظرفیت‌های کاپیتانی از بٌعد فنی نیز در شرایطی است که می‌شود حساب ویژه‌ای روی او باز کرد.
تصاویری که از مرد شماره یک آبی‌ها در جریان تمرینات مخابره می‌شود، روحیه بالای او را به خوبی نشان می‌دهد؛ جایی که سیدحسین با سری بالا وسینه ای روبه جلو در نقش بزرگ‌تر سعی دارد بهترین تمرینات را انجام بدهد و آماده شروع لیگ برتر شود.
برای حسینی که از ۴ سال پیش حسرت حضور در جام جهانی به دلش مانده، هیچ مساله‌ای بیشتر از ادامه حضور در اردوهای تیم ملی ایران و اعزام به جام جهانی روسیه اهمیت ندارد. این موضوع مستلزم حفظ آمادگی خوب فصل قبل و تکرار عملکرد ویژه‌اش در بازی های نیم فصل اول لیگ بیست و دوم است. به همین خاطر کاپیتان ۳۰ ساله آبی ها برای درخشش در ترکیب استقلال تحت هدایت ساپینتو خودش را به مرز آمادگی کامل رسانده است.
بی شک حسینی برای شروع مقتدرانه در لیگ برتر نقشه کشیده است؛ او از لحظه‌ای که در بازی با سپاهان در هفته نخست لیگ مراسم شروع مسابقه را با جلال علی محمدی کاپیتان طلایی پوشان و داوران برگزار می‌کند تا سوت پایان همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا اجازه باز شدن دروازه اش را ندهد و آمار کلین‌شیت‌هایش را از شروع لیگ برتر افزایش بدهد؛ موضوعی که سیدحسین را نزد طرفداران استقلال محبوب تر می‌کند و باعث می‌شود بیش از قبل برایش سوت بکشند و کف بزنند و در نهایت به جام جهانی قطر بدرقه‌اش کنند.