پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو را آوردند تا صدای هواداران را بخوابانند و کمی از اعتراضات هواداران را کمتر کنند.
رضا رجبی درباره عملکرد ضعیف تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: مثل اینکه به باشگاه استقلال و هواداران نمی‌آید که بتوانند یک فصل خوشی را حس کنند و موفقیت در این باشگاه ادامه‌دار باشد. متأسفانه مربی خیلی دیر آمد و تعدادی از بازیکنان هم وضعیت‌شان برای فصل پیش‌رو اصلاً مشخص نیست و تمرینات دیر شروع شد. از طرفی نفرات بر اساس تفکرات سرمربی تیم جذب نشده‌اند.
وی افزود: ساپینتو از نظر اخلاقی نوسانات رفتاری زیادی دارد و شخصیتی دارد که زود عصبی می‌شود. به نظرم فقط ساپینتو را آوردند تا صدای هواداران را بخوابانند و کمی از اعتراضات هواداران را کمتر کنند. این مربی تیم‌های با سابقه‌ را به لیگ پایین تر فرستاده است.
*در نقل‌وانتقالات از سایر تیم‌ها عقب هستیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد جذب بازیکن برای فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: سجاد شهبازاده بازیکن همین استقلال بود. رضا میرزایی که از سپاهان آمد، باشگاهی مثل سپاهان با ساختار قوی و با برنامه‌ای که دارد اگر این بازیکن می‌توانست به آنها کمک کند مطمئناً او را حفظ می‌کردند. پیمان بابایی هم فصل قبل عملکرد خوبی نداشت. در مجموع در فصل نقل و انتقالات از سایر تیم‌ها عقب هستیم و از طرفی تیم‌های مدعی تمرینات‌شان را زودتر شروع کردند.
وی ادامه داد: در این ۲ ماه کسی نیامد با صراحت و بدون پرده اعلام کند چه خبری در باشگاه است و فقط زمان خریدند. نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، اما استقلال سال سختی را پیش رو خواهد داشت چون باشگاه آنچنان قدم‌های رو به جلو ندارد.
*گوش شنوایی در باشگاه نیست و انتقاد هیچ تأثیری ندارد
کارشناس فوتبال ایران در خصوص اینکه قبل از شروع فصل باید مدیریت به دنبال آرامش در تیم باشد، تصریح کرد: در فوتبال روز دنیا تیم‌هایی موفق هستند که پیش از آغاز مسابقات مدیریت آرامی داشته باشند. انتخاب مربی و از هم مهم‌تر و در فصل نقل و انتقالات بتوانند تیم قدرتمندی را ببندند. متأسفانه استقلال کمیته فنی هم ندارد و خلائی که بین مربی قبلی و فعلی پیش آمده، آسیب‌زاست. با حضور کمیته فنی حداقل کارها را پیش می‌بردند تا زمان را از دست نمی‌دادیم.
رجبی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه سال‌هاست که اتفاقات ناگوار پیش از فصل برای استقلال رخ می‌دهد، هم اکنون نیز شرایط اصلاً خوب نیست و آسیبش را در مسابقات آینده خواهیم دید. همه پیشکسوتان این مسائل را گوشزد می‌کنند، اما گوش شنوایی در باشگاه نیست و انتقاد هیچ تأثیری ندارد. همیشه آخر مصاحبه‌هایم گفته‌ام که امیدوارم من اشتباه کنم، اما در این سال‌ها هر چه گفته‌ام اتفاق افتاده. در هر صورت ان‌شاءالله هر چه خیر است رخ دهد. هواداران استقلال استرس دارند، ناراحت هستند و حق هم دارند. امیدوارم هر چه زودتر شرایط و وضعیت بهبود یابد و آسمان استقلال آبی آبی شود.