مارکوس راشفورد ستاره ناراضی منچستر ممکن است فصل بعد با پیراهن آرسنال در میادین حاضر شود.
مارکوس راشفورد در هفته‌های اخیر شرایط چندان خوبی را در ترکیب منچستریونایتد سپری نکرده و از این موضوع راضی نیست. 
شیاطین سرخ فصل پر فراز و نشیبی را تا به این جا پشت سر گذاشته‌اند. برکناری اوله گونار سولسشر و حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم نیز نتوانست کمکی به بهبود شرایط آنها کند. 
ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی به حدی رسیده که کریستیانو رونالدو هم یکی از بدترین دوران‌های تاریخ فوتبالش در زمینه گلزنی را سپری می‌کند. او در ۱۰ بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده است. 
راشفورد، محصول آکادمی منچستریونایتد در دوران حضور لوئیس فان خال بود که به ترکیب تیم اول باشگاه رسید و با ژوزه مورینیو تبدیل به یکی از پدیده های فوتبال انگلیس شد. درخشش او باعث شد به پیراهن تیم ملی انگلیس نیز برسد ولی روند پیشرفت او مطابق انتظارات نبود و هرگز نتوانست در یکی دو سال اخیر درخشش سابق را تکرار کند.
بسیاری از رسانه‌‎های انگلیسی مدعی شدند که این بازیکن به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ در تابستان پیش‌رو است چون نگران است که نداشتن فرصت کافی برای بازی روی نظر گرت ساوت گیت برای دعوت از او به تیم ملی و حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاثیر بگذارد. 
رالف رانگنیک سرمربی یونایتد پیش از این تاکید کرده بود که به توانایی‌های این مهاجم اطمینان دارد اما حالا معتقد است که اگر او از شرایطی که در اولدترافورد دارد راضی نیست می‌تواند این تیم را ترک کند. 

طبق ادعای دیلی میل، مقصد بعدی راشفورد در صورت جدایی از یونایتد می تواند آرسنال باشد. توپچی ها پس از جدایی امریک اوبامیانگ در زمستان، تلاش هایی برای جذب یک مهاجم بزرگ و باکیفیت کردند که به نتیجه نرسید. هدف جذب دوشان ولاهوویچ بود ولی ستاره صرب ترجیح داد راهی یوونتوس شود. پس از ناکامی در جذب ولاهوویچ، میکل آرتتا سرمربی آرسنال معتقد است بهترین گزینه می تواند راشفورد باشد. 
ستاره یونایتد هرچند فصل جاری تنها ۵ گل زده ولی آرتتا به او ایمان دارد و معتقد است می تواند بهترین جانشین برای اوبامیانگ باشد. به این ترتیب اگر راشفورد تصمیم قطعی به جدایی گرفته باشد، بعید نیست فصل بعد او را با پیراهن آرسنال ببینیم.