بازی جنجالی یوونتوس و اینترمیلان، با پیروزی شاگردان اینزاگی همراه شد؛ اینتر پس از ۱۱ سال فاتح کوپا ایتالیا شد و یووه پس از ۱۱ سال نتوانست جامی در فصل خود کسب کند.
اینتر با شکست دادن یوونتوس در ۱۲۰ دقیقه، توانست برای هشتمین بار فاتح کوپا ایتالیا شود و شانس فتح دوگانه داخلی ایتالیا را دارد.
نیمه اول نسبتا جذاب دنبال شد. اینتر با شوت دیدنی نیکولو بارلا، خیلی سریع یوونتوس را به شوک فروبرد. تیم الگری سعی کرد حملاتی انجام دهد و چند باری هم خطرساز شد. دوشان ولاهوویچ فرصت گل‌زنی خوبی داشت اما هندانوویچ به خوبی ضربه او را به کرنر فرستاد. پائولو دیبالا هم در دو صحنه فرصت گل‌زنی داشت که در صحنه اول، دروازه‌بان اینتر توپ را گرفت و در صحنه دوم، ضربه چکشی او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت بازی با نتیجه ۱-۰ به سود اینتر در نیمه اول پایان یافت.
نیمه دوم هم فوتبال زیبایی را دیدیم. یوونتوس در سه دقیقه طوفانی توانست کامبک بزند و یک شروع عالی داشت. اینتر رفته‌رفته بازی را در دست گرفت و شاگردان اینزاگی روی ضربات کرنر و شوت‌ها بارها دروازه بیانکونری را تهدید کردند که در نهایت، خطای پنالتی مدافعان یووه روی لائوتارو مارتینز باعث شد چالهان اوعلو بازی را به تساوی بکشاند.
در وقت اضافه اول هم اتفاقات جالبی را شاهد بودیم. اینتر بازهم توسط پنالتی به گل رسید و دقایقی بعد شوت زیبای ایوان پریشیچ، کار یوونتوس را تمام کرد. ماسیمیلیانو الگری پس از گل چهارم اینتر شدیدا اعتراض کرد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.  
گلزن یوونتوس: الکس ساندرو ۵۰’، دوشان ولاهوویچ ۵۲′
گلزن اینتر: نیکولو بارلا ۷’، هاکان چالهان‌اوعلو ۸۰’، ایوان پریشیچ ۹۹′ و ۱۰۲′