تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفته است.
این دیدار هم‌اکنون درحال برگزاری است.
تا دقیقه ۴۰
سپاهان ۱
گل:
گئورگی ولسیانی( ۱۴-پنالتی)

***

استقلال ۱
گل: محمد دانشگر (۷)

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد
ترکیب سپاهان:  رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو

لحظات حساس:
دقیقه ۴: ارسال سروش رفیعی به تیر دوم رسید که محمدرضا حسینی بالاتر از جعفر سلمانی ضربه سرش را زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
*دقیقه ۶: کرنر کوتاه آبی ها با پاس مهدی پور به حسین زاده همراه شد. این بازیکن نیز پاسش را به جعفر سلمانی داد که ارسال دقیق این بازیکن با پای چپ به محمد دانشگر رسید و ضربه سر مدافع پیش تاخته آبی ها دور از دستان مظاهری وارد دروازه شد و گل نخست بازی اینگونه به ثمر رسید.
*دقیقه ۱۴: حرکت تند و تیز محمدرضا حسینی و فرار از عمق خط دفاعی، او را با دروازه استقلال در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن پس از عبور از سیدحسین حسینی، با خطای سنگربان آبی ها متوقف شد که موعود بنیادی فر بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. گولسیانی نیز برخلاف حرکت حسینی این توپ را به گل تبدیل کرد.
دقیقه ۱۶: شوت راه دور شهریار مغانلو با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۷: سپاهان صاحب موقعیت خوبی شد که شوت کریمی با برخورد به روزبه چشمی برگشت داده شد.
دقیقه ۲۸: روی اشتباه بازیکنان استقلال، محمدرضا حسینی از سمت راست صاحب توپ شد که ارسال زمینی او از همه بازیکنان عبور کرد. حسینی نیز قصد داشت با تکل روی توپ اثر بگذارد که توپ از او نیز رد شد.
دقیقه ۳۴: حملات همه جانبه سپاهان منجر به خلق موقعیت خوبی شد. ارسال تند و تیز محمدرضا حسینی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶: ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده از سمت چپ روی نقطه پنالتی به شهریار مغانلو رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۷: فرشاد احمدزاده قصد داشت از فاصله ای دور و از میانه های میدان با شوتی از راه دور دروازه حسینی جلو کشیده را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.