یک رقابت سورئال و باورنکردنی بین دو زانتیا با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و تنها سه چرخ، غوغای بسیاری در فضای آنلاین ایجاد کرده است. این ویدیو حتی مورد توجه رسانه های تخصصی خودرو در خارج کشور نیز بوده و سایت اسپانیایی gossipvehiculo نیز این ویدیوها را منتشر کرده است. سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک توانسته پایداری افسانهای و شگفتانگیزی را فراهم آورد، هرچند که در این مورد به طرز عجیبی خطرناک است.
در ویدیوی بالا، مسابقه دو خودروی سیتروئن زانتیا را مشاهده میکند که هر دو فاقد چرخ عقب سمت راست هستند و با حداکثر سرعت (۲۰۰ کیلومتر بر ساعت) در جاده خارج از شهر جولان میدهند.
-
شیره نبات زعفرانی – ۲ کیلوگرم
خرید محصول -
کاپشن مردانه دی جی مدل M1838
خرید محصول -
ویدئو آموزش فیزیک پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک انتشارات رهپویان دانش و اندیشه
خرید محصول -
برس شستشو مدل صبا
خرید محصول -
گلدان شیشه ای مدل میترا بسته ۵ عددی
خرید محصول -
ست گلدان و شکلات خوری میناکاری طرح پرداز کد st25 مجموعه سه عددی
خرید محصول -
پیش بند نوزادی هلو بیبی مدل ۲۲۱۷.۲
خرید محصول -
شلوار زنانه اچ اند ام مدل ۰۷۳۶۰۹۰۰۰۲
خرید محصول
به غیر از خطرناک بودن، جای سؤال است که این دو سیتروئن چگونه علاوه بر رسیدن به حداکثر سرعت، تنها با سه چرخ گردش میکنند؟
سیستم تعلیق به کار رفته در مدلهای زانتیا با تنظیم خودکار بدنه به صورت لحظهای، فاصلۀ خودرو تا زمین را حفظ میکند.
سیستم هیدرو اکتیو سیتروئن برای اولین بار در خودروی Traction Avant (سال ۱۹۵۴) و برای آخرین بار در خودروی Citroen C5 (سال ۲۰۱۷) مورد استفاده قرار گرفت. سیتروئن در طول این ۶۰ سال به بهبود سیستم هیدرو اکتیو پرداخت و آن را به مرجعی تبدیل کرد که تا به امروز رقیبی برای آن پیدا نمیشود