یک رقابت سورئال و باورنکردنی بین دو زانتیا با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و تنها سه چرخ، غوغای بسیاری در فضای آنلاین ایجاد کرده است. این ویدیو حتی مورد توجه رسانه های تخصصی خودرو در خارج کشور نیز بوده و سایت اسپانیایی gossipvehiculo نیز این ویدیوها را منتشر کرده است. سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک توانسته پایداری افسانهای و شگفتانگیزی را فراهم آورد، هرچند که در این مورد به طرز عجیبی خطرناک است.
در ویدیوی بالا، مسابقه دو خودروی سیتروئن زانتیا را مشاهده میکند که هر دو فاقد چرخ عقب سمت راست هستند و با حداکثر سرعت (۲۰۰ کیلومتر بر ساعت) در جاده خارج از شهر جولان میدهند.
-
فرش ماشینی مدل فانتزی کد B3RN2021
خرید محصول -
تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد و آیت الکرسی کد HT052
خرید محصول -
آچار بکس بادی تاپ تول مدل KAAA1660B
خرید محصول -
کفی طبی مدل سیلیکونی سایز M
خرید محصول -
کاور کوسن طرح یونیکورن مدل co461
خرید محصول -
ویدئو آموزشی کودک شما میتواند انگلیسی بخواند نشر درنا به همره آموزش الفبا و اعداد انگلیسی نشر زیبا پرداز
خرید محصول -
پک بادکنک آرایی بانیبو مدل Ba06
خرید محصول -
ماسک تنفسی مدل MA2000 بسته ۲۰۰۰ عددی
خرید محصول
به غیر از خطرناک بودن، جای سؤال است که این دو سیتروئن چگونه علاوه بر رسیدن به حداکثر سرعت، تنها با سه چرخ گردش میکنند؟
سیستم تعلیق به کار رفته در مدلهای زانتیا با تنظیم خودکار بدنه به صورت لحظهای، فاصلۀ خودرو تا زمین را حفظ میکند.
سیستم هیدرو اکتیو سیتروئن برای اولین بار در خودروی Traction Avant (سال ۱۹۵۴) و برای آخرین بار در خودروی Citroen C5 (سال ۲۰۱۷) مورد استفاده قرار گرفت. سیتروئن در طول این ۶۰ سال به بهبود سیستم هیدرو اکتیو پرداخت و آن را به مرجعی تبدیل کرد که تا به امروز رقیبی برای آن پیدا نمیشود