تاکسی سمند با 1 میلیون کیلومتر پیمایش راهی موزه شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تاکسی سمند دوگانه سوز با یک میلیون کیلومتر پیمایش با سورن پلاس دوگانه سوز صفر کیلومتر تعویض شد.

تاکسی سمند دوگانه سوز پس از ارائه خدمت بیش از ۱۳ ساله به مسافران فرودگاه بین المللی ارومیه، با پیمایش یک میلیون کیلومتر به موزه ایران خودرو منتقل شد.

سمند تاکسی امید غزنوی تولید سال ۱۳۸۷ بوده و به گفته وی هنوز از کیفیت فنی و ظاهر مطلوبی برای ارایه سرویس به مشتریان برخوردار است.

وی با بیان این که هیچ گاه انتظار تعویض این خودرو را با محصولی نو و صفر کیلومتر از سوی ایران خودرو نداشته است، گفت: در تماس با مرکز تماس و برقراری ارتباط با سامانه ارتباطی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعات خودرو را ارائه کردم و بعد از مدتی ایران خودرو اعلام کرد که آماده است خودرو را با محصولی نو تعویض کند.

غزنوی ادامه داد: سمند به عنوان یک خودروی ملی از کیفیت و همچنین استقبال خوبی در جامعه برخوردار است و در زمینه ارایه خدمات مسافری نیز به خوبی عمل کرده است. 

وی با تقدیر از اقدام ایران خودرو و نگه داری از این خودرو در موزه گفت: این افتخار در ابتدا برای کارکنان ایران خودرو و مردم ایران است که نشان می دهد این خودرو با دست توانمند و پرتلاش کارکنان ایران خودرو تولید شده است که هنوز بعد از گذشت سال ها از تولید، کیفیت خوبی دارد.

مالک تاکسی سمند تصریح کرد: به دلیل محصول خوبی که سال ها از آن استفاده کردم و خدمات مناسبی هم که دریافت کرده ام به ایران خودرو و محصولاتش وفادار خواهم ماند. 

گفتنی است، مراسم جایگزینی تاکسی سمند با پیمایش یک میلیون کیلومتر با حضور عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، شیخ زاده عضو هیات مدیره و سمیعی مدیر حوزه مدیرعامل برگزار و با اهدای لوح از این راننده تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *