تست شتاب و سرعت تسلا مدل ۳ پرفورمنس در اتوبان

هر فردی که تسلا مدل ۳ پرفورمنس را رانده باشد به شما خواهد گفت که خودروی بسیار سریعی است. قطعاً این روزها صحبت از تسلا مدل S پلاد است اما خب مدل ۳ پرفورمنس نیز عملکرد تیز و سریعی دارد و مشتریان را راضی می‌کند.

باتری ۷۵ کیلووات ساعتی این خودرو با دو پیشرانه الکتریکی که در جلو و عقب جا خوش کرده‌اند همکاری کرده و باعث ایجاد قدرت ترکیب ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۰ نیوتون متری می‌شود. این خروجی خیلی با قدرت ب ام و M3 و مرسدس-ای ام جی C63 S کنونی فاصله ندارد. اخیراً کانال AutoTopNL با این خودروی الکتریکی سری به اتوبان‌های آلمان زده تا نگاهی به مشخصات عملکردی آن داشته باشد.

مدل ۳ پرفورمنس تنها به ۳.۴ ثانیه زمان نیاز داشته تا از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. البته همان‌گونه که در این ویدئو دیده می‌شود محصول بدون صدای تسلا در رسیدن به سرعت‌های بالا نیز مشکلی نداشته و این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

شتاب واقعی خودرو در ۳.۴۶ ثانیه ثبت می‌شود که دقیقاً مشابه ادعای تسلا می‌باشد. این سدان الکتریکی به سرعت‌گیری احساس‌برانگیز خود ادامه داده و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز تنها در ۱۰.۱۲ ثانیه ثبت می‌شود. نهایتاً هم مسافت ۴۰۰ متر در زمان ۱۱.۵۲ ثانیه و با سرعت ۲۶۲ کیلومتر در ساعت پشت سر گذاشته می‌شود. البته باید گفت راندن خودروهای الکتریکی با چنین سرعت‌هایی به سرعت باعث خالی شدن باتری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *