جدیدترین موتورسیکلت «دوکاتی» رونمایی شد

Multistrada دو سیلندر جدید دوکاتی دارای ویژگی‌های پیشرفته و وزن سبک‌تر است.
 
دوکاتی اعلام کرده است که در نمایشگاه امسال EICMA (که در میلان، ۲۳-۲۸ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار شد) شرکت نکرد. در عوض، دوکاتی مدل‌های ۲۰۲۲ خود را بصورت آنلاین رونمایی می‌کند. یکی از موتورسیکلت هایی که رونمایی می کند دوکاتی Multistrada V۲ ۲۰۲۲ آغاز کرد.

جدیدترین عضو خانواده Multistrada مجهز به ۹۳۷cc Testastretta ۱۱ درجه دوکاتی است که اکنون سبک‌تر شده و دارای گیربکس و کلاچ جدیدی برای سال ۲۰۲۲ است. قدرت ۱۱۳ اسب بخار در ۹۰۰۰ دور در دقیقه و ۷۱ کیلوگرم وزن دارد؛ فوت گشتاور در ۷ هزار و  ۷۵۰ دور در دقیقه  است.

Multistrada V۲ دارای سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم در جلو و عقب است. جدیدترین Multistrada V۲ همچنین دارای ABS پیشرفته‌ای است که چهار حالت سواری از جمله اسپرت، تورینگ، شهری و اندورو را در دسترس قرار می دهد.  

 

کنترل کشش دوکاتی دارای ۸ سطح قابل تنظیم است، در حالی که ABS در گوشه سه سطح را ارائه می‌دهد. کنترل نگه داشتن وسیله نقلیه نیز استاندارد است، چراغ‌های راهنمای استاندارد دارد. پایه Multistrada V۲ دارای صفحه LCD است، در حالی که V۲S دارای صفحه نمایش ۵ اینچی TFT رنگی روی داشبورد است.

سیستم ترمز دوکاتی که قبلاً در Multistrada V۴ استفاده می‌شد، در V۲ در دسترس است. این بدان معناست که در صورت ضربه زدن به ترمز‌ها به هر دلیلی، چراغ ترمز عقب به طور خودکار شروع به چشمک زدن می‌کند تا به رانندگان پشت سر شما هشدار دهد باید سرعت خود را فوراً کاهش دهند. هر دو V۲ و V۲S دارای چراغ‌های عقب LED هستند، اما فقط V۲S دارای چراغ جلو LED با چراغ‌های گوشه دوکاتی است. 

دوکاتی Multistrada V۲، ۲۰۲۲ در رنگ قرمز دوگاتی با رینگ‌های آلیاژی مشکی عرضه می‌شود و قیمت آن از ۱۵ هزار و ۲۹۵ دلار شروع می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *