روشن کردن خودروهای تویوتا پولی شد!

شرکت تویوتا قصد دارد برای راحتی رانندگان در کنترل خودرو از راه دور هزینه دریافت کند.

اتومبیل‌های مدل‌های ۲۰۱۸ به بعد شرکت خودروسازی تویوتا برای استفاده، راه اندازی و پشتیبانی سوییچ از راه دور به اشتراک نیاز دارند. گفته شده این شرکت به خریداران امکان داده تا هنگام خرید خودروی جدید، از میان مجموعه سرویس‌های متصل همچون Remote Connect که امکان راه‌اندازی از راه دور ماشین را دارند، انتخاب کنند.

مدیر عامل تویوتا گفت:” به خریداران خودرو‌های جدید یک آزمایش رایگان Remote Connect ارائه می‌شود تا بتوانند به طور آزمایشی از راه دور خودرو‌های خود را روشن کنند. البته برخی از مدل‌های تویوتا از بسته‌های Audio Plus یا Premium Audio نیز پشتیبانی می‌کنند”.

او در ادامه گفت:”ویژگی روشن کردن از راه دور کلید فوب و همچنین ارتباط آن با بسته‌های Audio Plus و Premium Audio به رانندگان امکان استارت رایگان از راه دور با استفاده از سوییچ را به مدت سه سال می‌دهد. خودرویی که با اشتراک Audio Premium خریداری می‌شود، راه اندازی از راه دور رایگان را برای ۱۰ سال ارائه می‌دهد. پس از آن، رانندگان باید قیمت ۸ دلار در ماه یا ۸۰ دلار در سال را برای سرویس کامل Remote Connect بپردازند تا بتوانند از این ویژگی استفاده کنند”.

صفحه Remote Connect تویوتا می‌گوید که سرویس Remote Connect به رانندگان اجازه می‌دهد از ساعت هوشمند، دستگاه‌های خانه هوشمند یا تلفن هوشمند خود برای روشن کردن اتومبیل استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *