رونمایی نخستین خودروی برقی فاکسکان

شرکت فاکسکان تکنولوژی که شریک کلیدی اپل در تولید آیفون است، نخستین مدل‌های خودروی برقی خود را رونمایی کرد.

مدل‌های شاسی بلند و سدان فاکسکان خودرو‌های مفهومی هستند که این تولیدکننده قصد دارد به جای این که تحت برند خود بفروشد، برای مشتریان خودرویی بسازد.

مدیران فاکسکان از جمله یونگ لیو، رییس هیات مدیره واحد هون‌های پرسیژن اینداستری این شرکت مدل‌های خودرو را در رویداد روز فناوری فاکسکان در تایپه رونمایی کردند.

فاکسکان بزرگترین مونتاژکننده آیفون است و از این نظر به عنوان شریک خودروساز احتمالی اپل در موقعیت مطلوبی قرار می‌گیرد، زیرا این شرکت فناوری آمریکایی هم به دنبال توسعه حضورش در دنیای خودرو است. فاکسکان در راستای ورود به عرصه خودروسازی، در سپتامبر برای خرید ۲۸۰ میلیون دلاری یک کارخانه خودرو در اوهایو از استارتاپ لورداستون موتورز کورپ توافق کرد.

رییس فاکسکان گفت: ما دیگر یک شرکت تازه وارد نیستیم. این شرکت به تدریج زنجیره عرضه خودروی برقی ساخته و سخت افزار خودروی برقی خود را معرفی کرده است.

لیلیان چن، رییس هیات مدیره یولون موتور گفت: شرکت یولون موتور تایوان مشتری نخستین خودروی برقی فاکسکان خواهد بود. فاکسکان همچنین اتوبوس برقی نمایش داد که قرار است سال آینده به یک فراهم کننده حمل و نقل بومی تحویل داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *